11.03.2010, 1:24
Terve.
Tuossa näytti olevan muutaman tyyppistä käyntiongelmaa noissa muissa topiceissa mutta enpä vielä tämmöstä huomannut.
Eli Kone pyörii vain rikastinläpän ollessa alhaalla (tai alle puolessa välissä), muuten booaa ja sammuu. Läpän ollessa asennossa jossa kone käy ja luisti kiinni (huom siis täysin kiinni) kone huutaa noin puolilla kierroksilla välillä pätkien ikäänkuin sammutus johto olisi kiinni rungossa joka kuitenkin tarkistettu että ei ole.
Kun kone pyörii noin puolilla kierroksilla, eli rikastin läppä on puolessavälissä tai alle, antaa vielä kaasulla lisää kierroksia kone innostuu vain entistä enemmän huutamaan vaikka kaasun päästäisikin takaisin, huutaa hetken ja laskee sitten vähän kierroksia tai sammuu (huomaa rikastinläppä nousee kun kaasua annetaan lisää). Säätösuuttimen ollessa kiinni kone ei pyöri, säätösuuttimen ollessa vähänkin auki pyörii mutta enempää avaamisella ei tunnu olevan enää mitään virkaa.
Kaasarina siis vakio bing,vakio putsarilla.
Ajaessa voimaa kuitenkin löytyy sen verran mitä löytyy, eli about 40 km/h nopeuteen jaksaa kiitää. Mopo vm -82 SM vakio hiluilla.
Epäilyt omalta osalta että joko kaasari on tiensä päässä?
Stefat entiset?
Tai jotain suurempia voimia...
Mikä on arvon solivieteri kansan arvio ongelmasta?
Tuossa näytti olevan muutaman tyyppistä käyntiongelmaa noissa muissa topiceissa mutta enpä vielä tämmöstä huomannut.
Eli Kone pyörii vain rikastinläpän ollessa alhaalla (tai alle puolessa välissä), muuten booaa ja sammuu. Läpän ollessa asennossa jossa kone käy ja luisti kiinni (huom siis täysin kiinni) kone huutaa noin puolilla kierroksilla välillä pätkien ikäänkuin sammutus johto olisi kiinni rungossa joka kuitenkin tarkistettu että ei ole.
Kun kone pyörii noin puolilla kierroksilla, eli rikastin läppä on puolessavälissä tai alle, antaa vielä kaasulla lisää kierroksia kone innostuu vain entistä enemmän huutamaan vaikka kaasun päästäisikin takaisin, huutaa hetken ja laskee sitten vähän kierroksia tai sammuu (huomaa rikastinläppä nousee kun kaasua annetaan lisää). Säätösuuttimen ollessa kiinni kone ei pyöri, säätösuuttimen ollessa vähänkin auki pyörii mutta enempää avaamisella ei tunnu olevan enää mitään virkaa.
Kaasarina siis vakio bing,vakio putsarilla.
Ajaessa voimaa kuitenkin löytyy sen verran mitä löytyy, eli about 40 km/h nopeuteen jaksaa kiitää. Mopo vm -82 SM vakio hiluilla.
Epäilyt omalta osalta että joko kaasari on tiensä päässä?
Stefat entiset?
Tai jotain suurempia voimia...
Mikä on arvon solivieteri kansan arvio ongelmasta?