Takajarru toimii jotenkuten kun kiristelin sitä mutteria.
Eteen vaihdettu S1:sestä vanne mutta siitä puuttuu jarrun "vipu" joten se pitää kehitellä jostain ja sitten vielä tarvitaan uusi etujarruvaijeri.
runko on maalattu mattamustalla ja tankki/työkalukotelo punaisella pohjavärillä ja toistaiseksi saavat olla näin.
Sitten joskus kun tätä haluaa kilpiin rekisteröidä niin pitääkö noiden jarrujen olla hyvät vai kelpaako heikommatkin? entä takarenkaan väljyys, vaikuttaako se?
jarrujen kannattas olla mahollisimman hyvät, niitä ne eniten testaa, toivo vaa et ei hirveesti heiluttele sitä rengasta tai sit ota väljyys pois, nimittäin jos se ukko huomaa sen nii sanomista tulee
Noniin kävin tänään rekisteröimässä tämän perintömopon omiin nimiini ja kävi ilmi että se on edelleen rekisterissä joten ei tarvitse konttorilla käydä näyttämässä.
Nyt on muuten kunnossa paitsi sähköjen osalta, niitä sitten ku taas jaksaa.
Minua kehoitettiin laitamaan automaattivaihteiston öljyä, ATF tyypinen punainen öljy. Mahdollisimman vähillä lisäaineilla oleva öljy kuitenkin. Vaarana on kuulema että vaihteiston kytkimet alkavat luistaa. Alkaa vaihtamaan liian aikaisin pienemmälle vaihteelle pienessäkin ylämäessä, sitten mennään kävelyvauhtia mäen päälle. Mikkelissä museoitiin viisi mopoa, tuntureita ja Soliferejä, hyvin automaatit toimivat tällä öljyllä!