03.12.2012, 21:33
03.01.2013, 19:39
onhan tässä jonku verran tuota kalustoa kertynyt...
-Mitsubishi colt-lancer 1976(rek -77)
sain viime keväänä projektin valmiiksi, peltiä meni ihan vi..riittävästi.
edellisen kerran oli katsastettu vuonna 1986 tekniikka vaihtui 1.2-> sapporon 2.0, orkkis tuplat+5v laatikko. päälleppäin suht alkuperänen golfin takakaaria+ lukuunottamatta
-Datsun 140y 1979
ensimmäinen 'tieliikenne' auto, nytten seisonnassa ja tulos työn alle kun taas innostun. tarkoitus tehdä vielä museokuntoon.
-Datsun-Nissan cherry 1985
käyttöautona tällähetkellä. sunnyn 1,6 lohko ja 1,5sen kansi.
-Toyota Hiace 2,2D 1981
seisonnassa tällähetkellä. pitäis käydä kyljet läpi, maalata ja myidä. varaosa kone löytyy ja pohjaltaan terve pellinen.
-Toyota corolla KE36 1978
eli 'iso-corolla' 2-ovinen farkku. seisonnassa, aikalailla alkuperäinen. Täytyy ottaa joku talvi taas leikkikaluksi
volkswagen passat 1975
komee postin keltainen 3-ovinen kupee... ollu perheessä vuodesta 1980, seisontaan laitettu 1989. on vähä kysymysmerkki mitä tuolle tekis, mielellänsä vielä säilöis ja laittais, on kumminki melko harvinainen nykypäivänä ja pisteosat tallella.
-Mitsubishi colt-lancer 1976(rek -77)
sain viime keväänä projektin valmiiksi, peltiä meni ihan vi..riittävästi.
edellisen kerran oli katsastettu vuonna 1986 tekniikka vaihtui 1.2-> sapporon 2.0, orkkis tuplat+5v laatikko. päälleppäin suht alkuperänen golfin takakaaria+ lukuunottamatta
-Datsun 140y 1979
ensimmäinen 'tieliikenne' auto, nytten seisonnassa ja tulos työn alle kun taas innostun. tarkoitus tehdä vielä museokuntoon.
-Datsun-Nissan cherry 1985
käyttöautona tällähetkellä. sunnyn 1,6 lohko ja 1,5sen kansi.
-Toyota Hiace 2,2D 1981
seisonnassa tällähetkellä. pitäis käydä kyljet läpi, maalata ja myidä. varaosa kone löytyy ja pohjaltaan terve pellinen.
-Toyota corolla KE36 1978
eli 'iso-corolla' 2-ovinen farkku. seisonnassa, aikalailla alkuperäinen. Täytyy ottaa joku talvi taas leikkikaluksi
volkswagen passat 1975
komee postin keltainen 3-ovinen kupee... ollu perheessä vuodesta 1980, seisontaan laitettu 1989. on vähä kysymysmerkki mitä tuolle tekis, mielellänsä vielä säilöis ja laittais, on kumminki melko harvinainen nykypäivänä ja pisteosat tallella.
04.01.2013, 16:11
Perkeleen hienoa kalustoa!
04.01.2013, 18:14
On tosi hienoja kärryjä! Minkälainen on ajettavuus noin vanhalla mutta tehokkaalla mitsulla?
04.01.2013, 20:18
Sipoon-solivieteri kirjoitti:Ford-mies ilmoittautuu
Scorpio vm. 1993 2.0 dohc:illa, ajettu 190 tkm
(ABS-jarrut ja lämmitettävä tuulilasi, aika porvaria )
Täällä parivuotta vanhempi Scorpio '91 2.9 dohc ajettu 320 tkm
Varusteisiin vielä lisäksi, Automaatti loota, nahkasisusta,ajotietokone,ilmastointi,sähkökattoluukku,sähköpenkit edessä & takana,+ paljon muuta. eli kaikki Ghian varusteet.
Löytyy vielä Xr4i sierra, 66'cortina, C- Kadett coupe.
05.01.2013, 1:16
MopedRacer kirjoitti:On tosi hienoja kärryjä! Minkälainen on ajettavuus noin vanhalla mutta tehokkaalla mitsulla?Kiitoksia vain, yllättävän hyvä, tekee paljon kun alustaan sattui saamaan kaikki uudet kumipuslat, nivelet, apusimpukan, iskarit ja etujousia lyhensin senverran ettei tarvinnu iskarin vartta lyhentää(noin 45mm korkeudessa) ja taakse tein 30mm palat akselin ja lehtijousten väliin. Kulkee suoraan eikä hirveesti niiaale.
Niin tuo vanha lanceri on samalla pohjalevyllä ja muutenkin alustaltaan identtinen celesten kanssa. Eihän tuohon muuten olisi lupia saanut
oli muuten hauska kokemus laittaa kilpiin kun iski vanhan kartonkisen rekisteriotteen pöytään ja samalla muutoskatsastus 1.2->2.0, samoilla jarruilla...[/u]
07.01.2013, 17:46
On sulla kyl hienoja autoja, varsinki toi mitsu!
08.01.2013, 5:12
rassuni kirjoitti:onhan tässä jonku verran tuota kalustoa kertynyt...Erittäin hienoa kalustoa! Japanilaiset teki hyvännäköisiä autoja 70-luvulla ja vielä 80-luvun alussa.
-Mitsubishi colt-lancer 1976(rek -77)
sain viime keväänä projektin valmiiksi, peltiä meni ihan vi..riittävästi.
edellisen kerran oli katsastettu vuonna 1986 tekniikka vaihtui 1.2-> sapporon 2.0, orkkis tuplat+5v laatikko. päälleppäin suht alkuperänen golfin takakaaria+ lukuunottamatta
-Datsun 140y 1979
ensimmäinen 'tieliikenne' auto, nytten seisonnassa ja tulos työn alle kun taas innostun. tarkoitus tehdä vielä museokuntoon.
-Datsun-Nissan cherry 1985
käyttöautona tällähetkellä. sunnyn 1,6 lohko ja 1,5sen kansi.
-Toyota Hiace 2,2D 1981
seisonnassa tällähetkellä. pitäis käydä kyljet läpi, maalata ja myidä. varaosa kone löytyy ja pohjaltaan terve pellinen.
-Toyota corolla KE36 1978
eli 'iso-corolla' 2-ovinen farkku. seisonnassa, aikalailla alkuperäinen. Täytyy ottaa joku talvi taas leikkikaluksi
volkswagen passat 1975
komee postin keltainen 3-ovinen kupee... ollu perheessä vuodesta 1980, seisontaan laitettu 1989. on vähä kysymysmerkki mitä tuolle tekis, mielellänsä vielä säilöis ja laittais, on kumminki melko harvinainen nykypäivänä ja pisteosat tallella.
Hienoin noista on tuo Hiace Minkälaista hintaa pyydät siitä?
08.01.2013, 18:25
Hieno varsinkin hiace! Tuommonen olisi passeli peli vanhempien mopedejen kuljetteluun.
10.01.2013, 0:13
joo, kyllähän tuo hiase on persoonallisen näköinen nykypäivänä. tosi hyvin sielä tilaa on. tuo on pitkämalli ja noin 3020 tavaratilan pituus. korkeutta ei uusiin verraten paljoa ole mutta toshan on suomes laitettu 2-osainen vaneeri väliseinä, alaosan saa helposti pois, keskipenkki kumoon niin mahtuu piremmätki tikkaat
laiska ku mikä, mutta kyllä sillä talvella pääsee hyvin vetämään pitkää luisua, ja polttaa asvaltillakin jarrua vasten...
pitää ny miettiä tuon myymisen kans, neek... afrikkalaiset maksais 1500,- mutta en mielelläni tuota miksikään kookos koriksi antaisi. mieluummin paikkailen + maalaan ja myin kotomaahan niin näkis tuollaisia jatkoskin suomenmaalla. ei tuos sinänsä iso homma olis kun vaan viittis alottaa ja kelit lämpiääs
laiska ku mikä, mutta kyllä sillä talvella pääsee hyvin vetämään pitkää luisua, ja polttaa asvaltillakin jarrua vasten...
pitää ny miettiä tuon myymisen kans, neek... afrikkalaiset maksais 1500,- mutta en mielelläni tuota miksikään kookos koriksi antaisi. mieluummin paikkailen + maalaan ja myin kotomaahan niin näkis tuollaisia jatkoskin suomenmaalla. ei tuos sinänsä iso homma olis kun vaan viittis alottaa ja kelit lämpiääs
11.01.2013, 8:24
Tosiaan nykypäivän pakettiautoihin verrattuna noissa on aika ahdas tavaratila. Leveyttä ja korkeutta on paljon vähemmän. Olen joskus tehnyt muutamia muuttoja -93 lyhyellä 4WD Hiacella. Huolella piti sohvat ja tuolit asetella Hiacen perään, että sai sinne edes jotain mahtumaan
Talvella olen paljonkin ajanut tuolla samaisella -93 nelivedolla. Takavedolla se meni luisussa koko ajan. Vaikkei olis halunnu
Ajettavuus, kulutus ja melu on näissä perseestä, mutta vanhan Hiacen ajaminen on silti mukavampaa kuin minkä tahansa uuden pakun.
Talvella olen paljonkin ajanut tuolla samaisella -93 nelivedolla. Takavedolla se meni luisussa koko ajan. Vaikkei olis halunnu
Ajettavuus, kulutus ja melu on näissä perseestä, mutta vanhan Hiacen ajaminen on silti mukavampaa kuin minkä tahansa uuden pakun.
13.01.2013, 14:31
Tuli Volvoon laitettua alustasarja. Madallusjouset Volvon valmistamat 740:iin ja iskarit tietysti Bilstein (koska sattuivat edellisen omistajan jäljiltä olemaan paikalla, ei näin hyvää tuuria voi olla).
13.01.2013, 16:37
Olisi myydä kyseiseen autoon aivan uudet madallustakaiskarit ja vähän käytetyt madallusetuiskarit kaikkine tolppineen, koska niitä itselleni en vaihtanut.
Milläs koneella ja minkä vuotinen 740?
Jos itse autoa tarkoitat, sain sen erittäin halvalla tutulta 3500€, kun oikea arvo siihen 4500€-5000€. Alustasarjan sain 60€ kaverin Volvosta joka oli paaliin menossa, eli hyvä tuuri käynyt näiden osien kanssa...
Milläs koneella ja minkä vuotinen 740?
Jos itse autoa tarkoitat, sain sen erittäin halvalla tutulta 3500€, kun oikea arvo siihen 4500€-5000€. Alustasarjan sain 60€ kaverin Volvosta joka oli paaliin menossa, eli hyvä tuuri käynyt näiden osien kanssa...
13.01.2013, 18:46
Vasta sisään ajettuja,hieno tuo henkin volvo vaikka olenkin volvo vastainen
13.01.2013, 22:47
Henk kirjoitti:kun oikea arvo siihen 4500€-5000€.Ei kai nämä nyt niin arvokkaita enää ole Hyväkuntoisen yksilön arvo on ehkä korkeintaan tuo 3500e.
Multa löytyy kanssa 940. Vuosimallia -96 ja ajettu 400 tkm. Hyvä talviauto.