Soliferia

Täysversio: Tomos 4v:n viritys
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4 5 6
Mistä sais malossin red filtereitä, tietääkö kukaan
Mc-Scatterilla muistaakseni on.
Tuli tossa just kokeiltua että Solikka jaksaa polttaa nelosella gummia betonilattialla! Nauru Ensin on vähä nihkeetä mut kun rengas alkaa lämmetä niin sitten vaan kaasua pumppailee niin hyvin suttaa! Ei viitti vaan kovin kauaa suttailla ettei rengas ihan kulu loppuun. Jaksaako kellään muulla Solikka polttaa nelosella gummia?
Onhan sitä tullu kokeiltua ja kyllä se jaksaa kun oikeen pitkin väliajoin vaihtaa vaihteet... ja savuttaa myös Wink
Tukezi kirjoitti:Onhan sitä tullu kokeiltua ja kyllä se jaksaa kun oikeen pitkin väliajoin vaihtaa vaihteet... ja savuttaa myös Wink

Mä taasen ensin kolmosella alan suttaa ja lämmitän renkaan ja sit vaihan neloselle kun rengas on lämmenny niin sit palaa! Hymy Sillon kun oli viilattu pytty ja 18mm PHBG niin poltti kyllä tosi ilosesti ja lumella suti joka vaihteella lähes kaasusta!

Enää en vaan viitti hirveesti viritellä vaan alan panostaa ulkonäköön! Lähinnä kun nykyään on toi pärrä millä voi sit vauhtihaluja tyydyttää niin mopon ei tarvi olla mikään kauhea tehohirmu. Kyllä ne kilvet saa lähtemään noilla vireiläkin kun menee sen 70km/h! Vois laittaa lyhkäsempiä välejä mut toisaalta sit kone huutaa rasittavasti matka-ajossa. Laskin tolla rissalaskurilla et vakioväleillä SäMä kulkis noin 50km/h että kyllä kiertää! Wink
propleemana SM:s jotta kun antaa kaasua niin kone buuaa ja meinaa sammua ja jos joskus vauhtiin pääsee niin sellasta pientä nykimistä melkosesti. Onko seoksessa jotain poskellaan vai mikähän mättää? Neutral
fasaani kirjoitti:propleemana SM:s jotta kun antaa kaasua niin kone buuaa ja meinaa sammua ja jos joskus vauhtiin pääsee niin sellasta pientä nykimistä melkosesti. Onko seoksessa jotain poskellaan vai mikähän mättää? Neutral
Jos booaa nii luultavasti liian pieni pääsuutin.
En viitti nyt uutta topiccia tälle tehdä, eli onkohan automaattia mahdollisesti yrittäny entinen omistaja virittää, ku oli normaalia lyhyempi mäntä, eikä kauppiaan mukaan ollu viilattu, eikä alkuperäinen.
Jerekar kirjoitti:En viitti nyt uutta topiccia tälle tehdä, eli onkohan automaattia mahdollisesti yrittäny entinen omistaja virittää, ku oli normaalia lyhyempi mäntä, eikä kauppiaan mukaan ollu viilattu, eikä alkuperäinen.

No mun Ex-automaatti Exportissa oli kans alunperin lyhyempi mäntä mutta kun ostin uuden niin siinä oli lyhkäsempi helma kun vanhassa! Kannattaa viilata siitä uudestakin männästä helma(t) saman mittaisiksi koska muuten kone ei kierrä yhtään mihinkään!
Sano tämä myyjä, joka myös huoltaa nuita vehkeitä, että ei ollu jtn leimaa siinä, ettei olis ollu joku alkuperästä vastaava mäntä.
Toi mikä nyt on niin siinä on joku elko tjms leima.
Perkule, tilasin moposportilta ny sit powerfilsun (ehkä huono ostos?) Mutta tämän päivän ajojen perusteella TODELLA hyvä! Kiihtyvyys, VÄÄNTÖ ja huiput parani todellakin! ja kun on vielä säätösuutin kiinni ni Razz Nyt suoraan sanottuna vituttaa kun en oo aikasemmin tota tajunnu! pian kolme vuotta tolla vakiolaa! Olis pitäny hankkii toi filsu HETI Nauru Noh mut voi olla eri mietteet keväällä jos toi on imeny kaiken paskan... Smoke
Kyllä tuo Power-filtterikin toimii, kunhan vaan muistat öljytä sen silloin tällöin. Pelkän metalliverkkosuodattimen teho ei nimittäin kuivana ole kovinkaan kummoinen.
minähän sanoin ;D
Jep mutta kyllä jos hangessa möyrii talvella niin sm:n vakioputsariin ei kyllä lumi nouse Hymy, melko hyvin se on suojassa.
Tuli tässä hetken mietiskelyn jälkeen mieleen että tulisiko solluun lisää puhtia kun rälläköisi siit vakio putsarista persepään auki ja laittas siihen pappatunan metalli verkon. Ei varmaan söis samalla tavalla tehoja ja pitäs toimii viel iha putsarinakin.
Sivut: 1 2 3 4 5 6