Soliferia

Täysversio: Yleisiä virityksiä soliferiin.
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4 5 6
Käykö tuo 14.14mm sha hyvin solikkaa? Muita osia olisi tulossa (siis viri) tehari, kiinni 5. vaihde, oma power filtter ja pyttyä porautettaisiin joko 50cc tai 52cc.
Omassa solikassa on seuraavan laisia virejä: Tehoputki, viides vaihde ja kohta 41mm porattu pytty tehomännällä. Hymy
jos laittaisin solifferiin puchin sylinterin niin siinä pitää avartaa lohkoja, vaihtaa kietari ja ehkä koko kampura. Mutta, tartteeko vaihtaa kiertokankea kun multa löytyy tomoksen kiertokankeen sellanen messinkiholkki johon mahtuu 12mm tappi?
Ei varmaankaan jos se vaan kestää. Jäi nyt vähän nakertamaan että kuinka holkilla saat 10mm reijästä 12mm, oisko kuvaa?
kuvaa ei kyllä nyt löydy.minulla on messinki holkki jonka reuna on n. 3mm paksu, sisähalkaisija on 10mm ja ulkohalkaisijasta ei ole tarkaa tietoa mutta sopii toki kietariin tietystiHymy. mutta, minulta löytyy holkki jonka ulkoreuna on samankokoinen, mutta sisäreunan halkaisija on 12mm eli luonnollisesti reuna on ohuempi Rolling Eyes
ymmärsiköhän kukaan mitä tarkoitin Hymy
Jos paat 50cc puchin sylinterin niin ei sun tarvii lohkoja avartaa!
juu, mutta jos laittaa suuremman niin pitää kuulemma avartaa.
Ei jollain ois kuvaa viilatuista kanavista ja aukoista, oon löytäny ne ohjeet tuolta "viritetty.comist". Ois vaa mallia Ku solikan ostin nii sain mukaa yhen käytetyn sylinterin, saattais poraamalla saaha ehkä käyttö kelposen en sitte tiiä. Tekis mieli treenata tuota viilaamista...
Zeta kirjoitti:
arvola kirjoitti:ookko laittanu 5-vaihetta?

laita joku viila porakoneeseen kiinni ja kustomoi solifer-wikissä olevan kuvan mukaan se reikä-levy uuteen uskoon.
itekki oon aatellu tehä saman tempun omaan solifer sm:ään

Kyllä on 5 vaihde. Sen levyn vedin reikäjuustoksi jo ennen jeesuksen syntymään, siinä on enää sellaset parin millin suikaleet sitä metallia että just ja just pysyy koossa. Mitkä muuten ois unelma välit? Itelläni on 12/38 vääntöä on tarpeeksi mutta vauhti on hikiset 45. Kamulla on 11/32~34 välit, kulkee reilut 60 ja vääntää paljon paremmin kuin mun.
Viilattu vituillee.
Cobra kirjoitti:Viilattu vituillee.

Niin olikin, kun silloin eräs "virittäjä" kuolas halusta päästä viilaamaan sitä pyttyä, niimpä annoin sen sille. Tosin kun tuli takasin olivat aukot viilattu vääriin suuntiin, jota en silloin huomannut. Pytyn vaihto viilaamattomaan auttoi kummasti, kiihtyvyyttä ja vääntöä tuli uskomattomasti lisää. Tosin nyt 11/36 väleille vauhtia kertyy huimat 45km/h.

Huomasin tässä kun ajelen pakkasessa tai muuten kylmällä ilmalla, sollesta ei oikein riitä puhtia kun jo vähän reilumpi tuuli pyyhkäisee ohi, tippuu vauhti heti 5km/h ja mitä laskiskelin kiersi 1vaihteella max 6600rpm. Mutta sitten kun tässä pari aurinkoista päivää plussan puolella, solikka pisteli 54km/h tasasella pieneen vastatuuleen, ja ykkös vaihteella kiersi reilut 8000rpm. Mistäköhän johtuu?
isompaa suutinta talveks tai vastaavasti neulaa ylöspäin
sopiiko noi pytyt suoraan solikkaan? http://mopshop.de/shop/index.php?cat0=44...1ecfe53b6b
No ainaki niitä lohkoja pitää avartaa...
Specialisti kirjoitti:No kiihytyssuppilo on hyodytön. Vaahtomuoviputsari ja isompi suutin olis järkevä ratkaisu. Kantta kannattaa laskea ainakin se 2-2,5mm.

miten nii kiihdytyssuppilo on hyödytön Confusedkyllä mulla se autto kun solikkaan laitoin
miten paljo sulla muka autto?
Sivut: 1 2 3 4 5 6