14.02.2010, 20:16
14.02.2010, 23:30
jos kylmänä lähtee mut kuumana ei vika voi olla puolassa
15.02.2010, 12:22
soturi kirjoitti:mitenköhän solikan käynnistyvyyttä saisi parannettua? nyt on vakio bing säätösuuttimella ja vaahtomuovi putsarilla ja käynnistyy ihan hyvin mutta ei väännä tarpeeksi. Siksi ajattelin laittaa 16mm phbg takas mutta sillä kaasarilla käynnistyy huonosti. Kylmänä lähtee jotenkin käyntiin mutta lämpösenä lähtee vaan työntämällä käymää niin miten sitä vois säädellä että lähtis paremmin käyntiin??
Millaset välityset siulla on siinä? Nimittäin jos viitsii hiukan nipistää huippunopeudesta niin vääntöä saa kyllä lisää vaikka kuinka.
15.02.2010, 14:28
solivieteri kirjoitti:jos kylmänä lähtee mut kuumana ei vika voi olla puolassa
lähteese lämpösenäkin mutta vaan työntämällä
Millaset välityset siulla on siinä? Nimittäin jos viitsii hiukan nipistää huippunopeudesta niin vääntöä saa kyllä lisää vaikka kuinka.
välit on 12-38
15.02.2010, 19:07
mut siis just sillo on puola jo aika heikolla hapella jos joutuu työntelemään käyntiin lämpimänä
15.02.2010, 22:54
joo mutta en usko että on siinä vika kun vakio bingillä käynnistyy ihan hyvin lämpimälläkin moottorilla
22.02.2010, 23:46
olisko tämä hyvää öljyä soliferiin ja tunturiin??
http://sparewheel.net/p/p_info/i/50
ei olis edes hirveän kallista
http://sparewheel.net/p/p_info/i/50
ei olis edes hirveän kallista