Soliferia

Täysversio: solifer kilpiin projekti
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4 5 6
Solifer sm85 kirjoitti:http://www.mopo-osa.com/kauppa/product_i...cts_id=233 tossa on pikkutankkiseen tavan sm.

Juuri tuota kilpeä olen kysellyt minäkin Mopo-osasta mutta sieltä ei niitä ole löytynyt!
Jos ei ole ihän tämän ja huomisen asia niin voisin tarkistaa, kun minulla sattuu olemaan kaksi ylimääräistä TS50S runkoa, josko niistä löytyisi...
joo tarkista
omaan solikkaankin ois vielä tulossa jotain uudistuksia esim:uusi ohjaustanko (entiiä vielä millane),uudet takaiskarit varmaankin 340mm pitkät(sitte pitää myös ostaa se ketjurulla),punaset vanneteipit,kaikki vaijerit ja sähköjohdot päällystetään punaisella sidonta spiraalillaHymy ja ehkä punaiset tangon painot oiskohan hienot??? ja pitää vielä maalata toinen sivuposki punaiseksi, vanteetkin saatan maalata mustaksi? paitsi kaikki tehdään vasta keväällä/kesällä kun on lämmin. Nimittäin ei ole lämmintä tallia/varastoa missä tehdä eikä tee mieli mennä tonne kylmään varastoon tämmösillä pakkasilla. Mitä ootte mieltä uudistuksista?Nauru
ts50s kirjoitti:joo tarkista

Tämmönen 083001 löytyi...

[attachment=360]
Jos voit myyä sen, niin voin ostaa
ilmoitat vaan hinnan niin ilmotan sitte yhteystiedot.
Mun mielestä noi uudistukset ei kuullosta järin kivalta, varsinkaan vanneteippi, johtospiraali ja tankopainot, mutta omaa mopoashan sie rakentelet Hymy
Hiltune kirjoitti:Mun mielestä noi uudistukset ei kuullosta järin kivalta, varsinkaan vanneteippi, johtospiraali ja tankopainot, mutta omaa mopoashan sie rakentelet Hymy

höpö höpöHymy tanko painoista en tiiä näyttääkö hyvältä mutta aattelin kokeilla ja tuo sidontaspiraali käy tosi hyvin melkein joka mopoon ei kaikkien solikoiden tarvii olla alkuperäis kuntosiaHymy
Joo, mutta ite en ainakaan lähtis tuunaamaan Solikkaa wnb uus enduroksi. Jos rakentaa niin rakentaa sitten vanhaan tyyliin.
Solifer sm85 kirjoitti:Joo, mutta ite en ainakaan lähtis tuunaamaan Solikkaa wnb uus enduroksi. Jos rakentaa niin rakentaa sitten vanhaan tyyliin.

uus enduroksi?Nauru
soturi kirjoitti:uus enduroksi?Nauru

Niin siis tarkotin näitä uusia mm.Derbejä. Niitähän tuunataan vanneteipeillä yms.
son vaan tosiseikka että sollesta ei saa hienoa muuten kuin rakentamalla cafe racer-teemalla.
vanadium kirjoitti:son vaan tosiseikka että sollesta ei saa hienoa muuten kuin rakentamalla cafe racer-teemalla.

Yhdyn... Tai sitten entisöimällä.
tai ulkonäöllä ei o väliä, kunhan kulkee! -asenteella
no jokasellahan on omat mielipiteet minun mielestä saa hienon muutenkin kuin entisöimällä tai tekemällä cafe racerin
oliskohan solikan vakio kaasari+säätösuutin+vaahtomuovi putsari sopiva mun virien kanssa eli sen teharin ja vähän porarun/viilatun pytyn kanssa? aattelin etä vois laittaa ei veisi niin paljoa bensaa
Sivut: 1 2 3 4 5 6