Soliferia

Täysversio: solifer kilpiin projekti
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4 5 6
soturi kirjoitti:oliskohan solikan vakio kaasari+säätösuutin+vaahtomuovi putsari sopiva mun virien kanssa eli sen teharin ja vähän porarun/viilatun pytyn kanssa? aattelin etä vois laittaa ei veisi niin paljoa bensaa

Kyllä varmaankin. Mitä viriä sulla nyt on ja paljonko kulkee?
no se naksun tekemä tehari ja sylinteriä porattu tais olla 52cc ja on sitä varmaanki myös vähä viilattu ja 12-38välit ja 5v
soturi kirjoitti:no se naksun tekemä tehari ja sylinteriä porattu tais olla 52cc ja on sitä varmaanki myös vähä viilattu ja 12-38välit ja 5v

Paljonko huiput ?
Solifer sm85 kirjoitti:
soturi kirjoitti:no se naksun tekemä tehari ja sylinteriä porattu tais olla 52cc ja on sitä varmaanki myös vähä viilattu ja 12-38välit ja 5v

Paljonko huiput ?

en tiiä
soturi kirjoitti:oliskohan solikan vakio kaasari+säätösuutin+vaahtomuovi putsari sopiva mun virien kanssa eli sen teharin ja vähän porarun/viilatun pytyn kanssa? aattelin etä vois laittaa ei veisi niin paljoa bensaa

Kyllä se toimii ihan ok, jos on säätösuutin.
ok itekki vähän aattelin että varmaanki toimii säätösuuttimella
tän viikonloppuna käydää hakemassa toinen solifer eli uutta projektia tuleeHymy
soturi kirjoitti:tän viikonloppuna käydää hakemassa toinen solifer eli uutta projektia tuleeHymy

Tee siitä sitten kunnon viri solikka tai vaihtoehtosesti entisöi se.
minkälainen on kunnon virisolikka?Nauru ja entisöimään en rupea käy liian kalliiksi
soturi kirjoitti:minkälainen on kunnon virisolikka?Nauru ja entisöimään en rupea käy liian kalliiksi

Joku isompi pytty vaikka metrakitti ja muuta hilua.
eipä ole varaa ostella metran pyttyjä olis mulla tuolla hyllyssä 60cc mikä pitäs porauttaa mutta ei siitä ole mitään hyötyä ilman teharia ja isompaa kaasaria varmaankin pidän vakiona
soturi kirjoitti:eipä ole varaa ostella metran pyttyjä olis mulla tuolla hyllyssä 60cc mikä pitäs porauttaa mutta ei siitä ole mitään hyötyä ilman teharia ja isompaa kaasaria varmaankin pidän vakiona

Ok. Kannattavaa pitää tosin vakiona siinä mielessä, että arvo säilyy.
eilen sain osat solikkaan eli säätösuutin,vaahtomuovi putsari ja jarrukengät
mitenköhän solikan käynnistyvyyttä saisi parannettua? nyt on vakio bing säätösuuttimella ja vaahtomuovi putsarilla ja käynnistyy ihan hyvin mutta ei väännä tarpeeksi. Siksi ajattelin laittaa 16mm phbg takas mutta sillä kaasarilla käynnistyy huonosti. Kylmänä lähtee jotenkin käyntiin mutta lämpösenä lähtee vaan työntämällä käymää niin miten sitä vois säädellä että lähtis paremmin käyntiin??
kuinkas se käy kuumana tyhjäkäyntiä dellortolla ? Meinaako tukehtua?Jos meinaa voi olla liian suuri tyhjäkäyntisuutin.
Sivut: 1 2 3 4 5 6