Soliferia

Täysversio: solifer kilpiin projekti
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4 5 6
nyt toimii solikassa valot (pitkät ja lyhyet) sammutus nappi takavalo ja töötti toimii mut aika heikko ääni eikös siihen käy ku ostaa vaik biltemasta semmosen pallotorven jonka laittaa siihen? ja sit pitäs viel tehä tukijalka ja laittaa etujarru paremmaks harmi vaan ku joka paikasta tuntuu olevan ne 90mm jarrukengät loppu niin ja pitäs vaihtaa viel vakio kaasari
Itselläni ei toiminut töötti ollenkaan katsastuksessa,mutta eipä tuo vanha mies sitä huomannut Wink
Eikö ole sama ostaa jo uusi töötti kuin uusi pallotorvi?
nyt on solikka siinä kunnossa että vois viiä katsastukseen koska kaikki toimii tällä hetkellä kaikki eli etu,takavalo,töötti,sammutusnappi,etu,takajarru,ohjauslukko ja nyt siinä on tukijalkakin ja käynnistin poljinkin palauttaa vois ens viikolla soittaa katsastusasemalle
Dodiih, kyllä pitäs mennä läpi.
Mulla ei vielä takavalo toimi mut muuten kaikki muut workkaa.
Ja jos tänää sen sais kuntoon niin maanantaina katsastukseen ;D
ok mulla on vaan se yks huoli siinä on viides vaihde niin toivottavasti sitä ei huomataNauru
No jos se menee liian lujaa nii tee joku kuristus kotikonstein Nauru
nyt otin sen 5 vaihteen rattaan pois että varmasti menee läpi tarviikos valoissa toimia pitkät ja lyhyet vai onko pääasia että palaa edes jompikumpi?
Ainakin minulla katsoi molemmat.
Tietääkö joku, että mitä kaikkea ne kattoo katsastuksessa? ja mitkä kaikki jutut pitäis toimia, että pääsee läpi?
Minulla katsoivat etu-ja takajarrut, pitkät- ja lyhyet valot ja takavalon, välitykset, äänimerkin, koeajo ja tyyppikilpi(Kai sitä siksi sanotaan?).
eilen kävin katsastamassa mun solikan läpi meni mutta rekisteriin en sitä viel saanu ku katsastusaseman tietokone ei toimunu niin se ei saanu tehtyä joitain papereita tänään käyn siis klo 1 jälkeen hakemassa ne paperit ja kilven ja sit ajamaanNauru
nyt on solikkakin rekisterissäNauru
tänään sain solikkaan uuden tangon ja muuta pientä
paljonko mun solikasta sais rahaa jos sen laittas myyntiin kuvia siitä on mun galleriassa
Sivut: 1 2 3 4 5 6