Soliferia

Täysversio: Konetta remppaamassa
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4
Eli hieman päivitystä:

Kone avattu, petarit olivat aivan p*askana ja kytkinlevyjen hakaset hakkautuneet lähes olemattomiin. Johtuu huonosta kytkinkruunusta varmaankin? Joku, jolla myydä hyvä kytkinkruunu kohtuuhintaan laittakoon YV:tä.
Perunakeisari kirjoitti:Johtuu huonosta kytkinkruunusta varmaankin?
Saattaa olla näin, jos on kruunua jouduttu paljon viilaamaan. Tomoksen kytkimen saa myös ajamalla melko helposti paskaksi, eli saattaa johtua myös kytkimen käyttäjästä Hymy. Kannattaa myös tarkistaa myös kytkimen navan (se osa missä on se ratas) ja välilevyjen kunto. Todennäköisesti nekin ovat paskana jos kytkin muutenkin on heikossa kunnossa.

Itse olen sellaisen asian huomannut, että tarvike kytkinlevyjen "sakarat" ovat liian pienet ihan kulumattomallekkin kruunulle. Tällöinhän kytkinlevyt ja kruunu hakkautuvat paskaksi ja kytkin kolisee. Jos joltakin löytyy uudet alkuperäiset kytkinlevyt, niin mulle saa tarjota.
Ne Tomoksen tarvike massalevyt on todellakin aivan ala-arvoista materiaalia. 4-5 satsia levyjä ja kolme kruunua muistaakseni kulutin loppuun SM:ssä. Ja tosiaan kaikista meni ne "sakarat" piloille ennenkun kulutuspinta loppui. Se Tomoksen kytkinkruunukin on aika meltoa tavaraa...[/i]
Paras vaihtoehto ois varmaan tehdä sopivat kytkinlevyt itse, olen kuullut eräältä henkilöltä ettei se kovin vaikeaa ollu, mutta hän tosin teki levyt Vespa Primaveraan ja käytti alkuperäisiä levyjä uudestaan uusilla kitkapinnoilla jotka tehtiin jostain korkkipuusta ilmeisesti?

Vespan polinin levyjen kitkapinnatkin näyttää kyllä epäilyttävästi korkkipuulta, en sitte tiiä miten tuommen tekniikka tomoksessa pelais jos ois kunnon levyt huonoilla kitkapinnoilla.
Nuita kitkapinnanliimaus firmoja on kyllä, eikä se mitään puuta oo. Pitäis soitella johki ja kysyä, kytkinremppa tulossa.
No kruunua on jouduttu viilailemaan ja kytkinlevyjen sakarat olivat muutenkin liian pieniä, kun ei sopivia saa mistään. Ei varmaan auta itkeä ku vaihella vaan kytkinlevyjä tai itkeä ja vaihtaa Sad
Sivut: 1 2 3 4