Soliferia

Täysversio: Tunturi sport
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4
Sokant kirjoitti:Enpä usko. Ekat SS:t ja Trialit tuli myyntiin '77, kun viimenen vuosikerta Sporttia tuli myyntiin '76

E: ekat Trialit valmistettiin '78 ja tuli myyntiin '79.
Soturi onko sun Tuntsaan vaihdettu tankki? Meinaan '79 vuoden Trialissa on samanlainen tankki kun Sportissa; eli se tankin alta menevä yhdysletku on bensahanan vieressä, kun taas Super Sportissa se on ihan tankin etuosassa. Ja mitä sulla lukee tyyppikilvessä? Lukeeko 078003?

E: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=92197444 tossa teille todiste, että Super Sportteja on aina kutsuttu Super Sporteiksi

Tunturi trial.
tollane on se mun tuna

siis kuva on tos ylempänä
joo mulla on bensatankin alla oleva letku siinä bensa hanan vieressä
Onko tankinkorkki 30mm vai 40mm? Sportissa on 30mm mut Super Sportissa on 40mm. En tiä minkä kokone Trialissa on..
en oo ihan varma mut taitaa olla 40
Solikassa on 30mm kans
Läski ja luikkutankissa eri, foorumin haulla vois löytyä edellinen kysely aiheesta jos ei ole hävinny.
no luikkutankissa on 30mm. soturin tuntsa voi hyvinkin olla Trial eikä SS!
Mulla on tunturi sport vm 66,mistäs tollaseen vehkeeseen takanvanteita= käytettynä jos ois jossain,mut ei löydy.
Sokant kirjoitti:Enpä usko. Ekat SS:t ja Trialit tuli myyntiin '77, kun viimenen vuosikerta Sporttia tuli myyntiin '76

E: ekat Trialit valmistettiin '78 ja tuli myyntiin '79.
Soturi onko sun Tuntsaan vaihdettu tankki? Meinaan '79 vuoden Trialissa on samanlainen tankki kun Sportissa; eli se tankin alta menevä yhdysletku on bensahanan vieressä, kun taas Super Sportissa se on ihan tankin etuosassa. Ja mitä sulla lukee tyyppikilvessä? Lukeeko 078003?

E: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=92197444 tossa teille todiste, että Super Sportteja on aina kutsuttu Super Sporteiksi
Ei ei. Ensimmäinen supersport valmistui vuonna 1977, sportin tuotanto loppui siinä 76. VM 77-79 tankeissa pensatasaaja on hanan vieressä, vm 80-> siirtyi tankin etuosaan.
1979 tuli myyntiin SS näköinen trial, seuraavana vuonna mallin korvattiin se muoviversio (Trial Special ja ''normitrial'')
SS ja Sportin tankit ovat erilaisia, ei sovi kiinnikeet.
Semmoista Smoke
Sivut: 1 2 3 4