Soliferia

Täysversio: Tunturi sport
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4
se ei oo pelkkä sport kun sport n
en oo kuullukkaa ikinä tommosesta, mikä vuosimalli ja lukeeko näin papruissa?
vuosmalli on 79 ja papereissa lukee että sport n
jaa, ei kuulosta tutulta.
Joo kyllä semmonenkin malli on ilmeisesti olemassa, taitaa vaa olla melekeen kun supersport. Kokeileppa googlettaa.
Empä usko, että tollanen malli ois. väittäsin ton N:än olevan tyyppikilvestä otettu. Kuten omassa Sportissani oli mallina Sport Puch VZ50KX4. Supersportin kone taitaa olla VZ50N4 ?
joo no siinä mun tunan papereissa lukee että SPORT N PUCH VZ50N4/49 niin ja siinä mun tunassa on se välityssuhde eri kun mun yhen kaverin supersprotissa se on 17.00 ja mulla se on 16.94
siis papereissa lukee 16,94? Mitäs tyyppikilpi sanoo?
E: Tyyppikilvessä pitäis lukee 16,9
Sokant kirjoitti:siis papereissa lukee 16,94? Mitäs tyyppikilpi sanoo?
E: Tyyppikilvessä pitäis lukee 16,9

joo tyyppikilvessä oli 16,9
Kaverillas taitaa lukee papereissa 17,0 mutta tyyppikilves 16,9. Katsastuksessa katottu välitys suunnillee kohillee ja laitettu paperehi 17, luulisin
juu se mun kaveri sano että ensinmäiset supersportit oli sport n sitten ne muuttu supersportiks en oo kyll varma onko näin mut ehkä
Kyl ne aina on ollu Super Sportteja
niin mutta ekan sportinkin tyyppi oli tunturi trial mutta myöhemmin se muuttui sportiksi.
sitä mäkin tarkotin että jos ekoja supereita sanottiin sport n mutta sitten niitten nimi vaihtu supersportiks
Enpä usko. Ekat SS:t ja Trialit tuli myyntiin '77, kun viimenen vuosikerta Sporttia tuli myyntiin '76

E: ekat Trialit valmistettiin '78 ja tuli myyntiin '79.
Soturi onko sun Tuntsaan vaihdettu tankki? Meinaan '79 vuoden Trialissa on samanlainen tankki kun Sportissa; eli se tankin alta menevä yhdysletku on bensahanan vieressä, kun taas Super Sportissa se on ihan tankin etuosassa. Ja mitä sulla lukee tyyppikilvessä? Lukeeko 078003?

E: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=92197444 tossa teille todiste, että Super Sportteja on aina kutsuttu Super Sporteiksi
Sivut: 1 2 3 4