Soliferia

Täysversio: Tunturi sport
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4
Mulla pitäs olla jossain 3vaihteisen ajoviimajäähdytteisen puchin räjäytyskuva. Vieläkö tarviit? Voin skannata.
Kiitos mutta en tarvitte enää kun sain jo koneen kasaanCool
Mutta se pitäs tietää millä laitan nahkapalat kiinni tankkiin?Confused
No totta se pitää kertoo kun oikeen kysytäänNauru Liimalla ne on uutena ollu ja niin ne kannattaa nykyäänkin kiinnittää. Jotakin epoksi tai kontaktiliimaa,ei mittään erikeepperiä.
No kiitos kiitos, nii mää aattelin mut parempi aina kysyä et ei iha paskaks meeNauru
Oot kyl neuvonu jo nii paljon et oon munkkikahvin velkaaSmoke
Pittää ens vuojen rompetoreilla tulla juomaan niitäNauru Pittäähän sitä auttaa kun ylimäärästä tietoo on
Milles rompetoreille muuten jannut on menossa ens vuonna? Onhan tänäkin vuonna niitä vielä!
ens vuonna ylämyllylle (joensuun vieressä) kun siellä on joku häppeninki.
Ne perinnekonepäivät oli sillon kesällä ja tietääkseni iisalmessa ei oo ku kahet päivät, perinneknepäivät ja rompepäivät. Onko ne molemmat jo menny?Rolling Eyes
Uskoakseni ovat.
Ainiin saatanan savolaiset Nauru Forssaan oon vielä menossa tänävuonna.
jepsConfused Elä sää etelän poika meille savolaisille rupee valittaaBig grin
Meil on mökki Sukevalla Wink
En löytännyt netistä paljoo mitään tunturi DX:stä. Voisko joku laittaa linkin mistä puhutaan DX:stä??
tietääkö kukaan että mitä eroa on tunturi supersporttilla ja tunturi sport n ?ku mulla on tuo tunturi sport n niin ei siinä ainakaan näkys olevan mittää erilaista ku supersportissa
eikö sulla muka oo supersporttia? sportissa kovakromi pytty jota ei voi porata.
Sivut: 1 2 3 4