Perkules, tässähän saa kohta solikkamiitin pystyyn, ite oon Kiteeltä.
Sitten asiaan. Ukko sorvas töissä nailonista stefat keulaan, ja on pitänyt öljyt sisällään vielä toistaiseksi. Voin laittaa joskus kuviakin.
Missäs firmassa se on muuten töissä?
offtopic: ite oon tikkalasta
. Nyt saahaan sellanen peräkylien pärrääjät miitti aikaseks...
Ei ny ihan ku itellä ei oo korttii eikä oo solleen papereita ja muita osia kuin viriosia kun se vakiopytty on leiponut kiinni ja se mäntä...Mutta onhan se pappis ku ikä riittäs...
OT: ihme muuten kun (joensuun moottorikoneistamo?) poras sun expon pytyn jopa viisviitoseks! ku sehän on virittämistä sillä kun soitin sinne ja kysyin voisko ne avartaa lohkoja niin sanovat "poliisisedät on kieltäny semmoset toimenpiteet"
Mitähän se koneistamolle kuuluu miten ne osat käyttää...
Iät ajat on koneistamoilla muokattu osia niin pyöriin kuin autoihinkin virittämismielessä. Vastuu ei ole koneistamolla joten hyvin kummallinen niuhotus meininki siel...
Niinpä mutta onneks kummi pelasti päivän ja sano voivansa muokata ne lohkot sopiviksi kovametalliporanterillä.
Muuten löytyisköhän tuolta voimakoneelta idealin keulaan niihin putkien päähän ne kromimutterit? kun ovat nykyiset aika huonokierteiset..
lähetä niille sähköpostia kun kaikki niiden tavarat ei oo listoissa...
Varmasti usein kysytty kysymys, mutta vastausta en löytänyt.
Paljonko sitä öljyä Paiolin keulaan menee?
Sopivasti. Kyllä sieltä ylimääräset tulevat pois
joo itte kun pistin vähän liikaa öljyä ja painasin niin kaikki ylimääränen lens papiskan niskaan
Ite kaadoin eilen keulan täyteen jäteöljyä(talvisäilytys) ja painoin, niin tuli jäteöljyt reisille
Tämä ei ihan liity aiheeseen, mutta voiko sm 84:n paioli-takaiskareita purkaa osiin ja jos voi niin voisiko joku kertoa miten se tapahtuu?
tääkään ei oikeen aiheeseen liity mut miten paksut noi iskarin yläpään putket on? Ja mikä niitten etäisyys on toisiinsa nähen?
Idealissa putkien paksuus on 28mm ja etäisyys toisiinsa 102mm. Paiolista en tiedä.