Soliferia

Täysversio: etupumppujen purku ja kokoaminen
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4
0400261207
Tuolta numerostako löytyy?
Kyllä pitäis,ja kannattaa samalla kysyä muutakin jos puuttuu.
Joo itelläki ois varmaan aika olennainen juttu noi uudet stefat koska ne öljytkin on valunu pois ku tällähetkellä siellä ei ole mitään öljyjä
Joko löyty stefat?
Ite en oo vielä kysyny ku on ollu vähä muutaki... mutta vois käyvä kysyy tuosta läheisestä pyöräliike mustosesta ku sieltä löytyy kaikenlaista!
Eipä taija hammaslahden pyöräliike mustosesta löytyä... tiedän kun olen käynyt kysymässä erillaisia osia. Löytyy sieltä yleisosia mutta ei mitään erikoisuuksiaNauru
kyllä saattas löytyä ku ainaki iso läjä siellä oli noita moottorin stefoja. mutta ei ne kyllä aina itekkään tiijä mikä on missäki ku on aina kaikkee tullu sieltä ostettuu ni aina se 5-10 min niillä siinä etsinnässä on mennyNauru
niin... pv:seen ja mankiin sieltä löytyy kaikki mitä tartteet mutta muut vehkeet on vähän huonommin edustettuja.Nauru
Nii häse vähä on mutta pappiski tuntuu olevan aika hyvässä edustuksessa tai ainaki ku osien toimitus pelaa ku joistain osista mitä oon pappikseen kyselly ovat sanoneet "joo tuota eine oo nyt kahen vuoden aikana toimitaanu sitä ja sitä"
jep ja taikuriin löytyy kans melko hyvin osia sieltä... eli tuntureihin yleensä.
Missäs päin asut solikka77 ku mustosessa oot käyny?
Rääkkylässä Nauru
Missä päin ku tulee siellä aina käytyä ku yks kaveri asuu siellä ja yhellä sukulaisela on kesämökki sintsillä.voit muuten joskus nähdä talvella kun kaveri vetää mua moottori kelekalla aika hurjaa vauhtia siellä yhen keltasen talon lähellä joka on sen rääkkyläntien varrella niin tai joskus ajelen siellä niitten supiskalla ja kaveri työntelee rossilla...iten asun tarkemmin sanottuna nivan kylällä niemennokalla tiedäthän sen niva kyltin?
Joo tiedän sen nivan kyltin! Rääkkylässä kun menee sinne "satamaan" eli paksussaniemessä asun Nauru
Sivut: 1 2 3 4