Soliferia

Täysversio: äkäisin solifer
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
lueskelin koko tämän jutun ja voin valaista sen verran ettei noissa jonseredin sahoissa ole oikeeta turboa
Mun enolla on exportti tomoksen koneella,ja siihen se on tilannut ulkomailta 85cc pannun,kannen,joku leovincen tehari modattu,racing kampura,24mm dellorto,kaikenlaista viritystä siinä on.. Ainoa vaan,että ei kestä kovin kauaa ajoa,kun tulee kampura pihalle Nauru
haluiskohan se ostaa multa racing kampuran siihen?
tuskin,sillä on jo niitä Nauru se tekee töikseen kisa autojen virityksiä,eli mopojen viritys on silläkin jo hanskassa :') Ei vaan tahdo noi tomoksen koneet kestää moista viriä Nauru
Mitäs ootte muuten tehneet kytkimelle,ettei luista nuilla isoimmilla sylintereillä?
Ainakin omien kokemuksien perusteella tomoksen kytkin on syvältä,rupesi jo rankasti viilatulla vakiosylinterillä luistelemaan,vaikka oli uudet levyt sisässä...
lisää jousia pesäänNauru ja sitten "kisaöljyissä" on niitä lisäaineita ettei kytkin luista niin vitusti.
oma solikka kulkee nyt noin 70km/h tasasellaHymy
Oisko vidii?
Henk kirjoitti:Oisko vidii?

vidii?
Tarkoittanee videota?
soturi kirjoitti:oma solikka kulkee nyt noin 70km/h tasasellaHymy

päivitystä
kevarin mittariin ajoin tasasella 76km/h ja loivaan alamäkeen 80km/h
Saisko videota? Nauru

Ja mitkä osat tarkalleen kiinni?
Henk kirjoitti:Saisko videota? Nauru

Ja mitkä osat tarkalleen kiinni?

entiia jaksaako mitaan videoo ottaa mutta kiinni on 62cc sylinteri,16mm phbg kaasari,tehari(naksun tekemä),5vaihde,13-35 välit
Zeta kirjoitti:Nak$ukos tämän linkin laittoi http://www.okriders.net/tomos.htm mutta katsoppas mitä on otettu 49cc pytyistä irti ja millä kierroksilla.

Kertokaa miten toi kaasari systeemi oikeen toimii. Menee vähän yli hilseen.
Nuo Tomoksen kilpakoneet ovat uskoakseni luistiohjattuja. Moottorin kyljessä on levyventtiili, mikä pyöriessään ohjaa imuaukon aukeamista ja sulkeutumista. Tällä menetelmällä saadaan imuaukon aukeamista aikaistettua ja vääntöä lisättyä ilman ylätehojen kärsimistä. Tiittanen kertoo kirjassaan hyvin asiasta.
Jossain näin samanlaisen kokoonpanon kahdella luistiohjatulla kaasuttimella varustettuna. En muista oliko se Tomoksen vai jonkun muun merkin.
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9