Soliferia

Täysversio: äkäisin solifer
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Tumppi! Myyppäs toi sylinteri!
SolikkaJyrää kirjoitti:Tumppi! Myyppäs toi sylinteri!

Milläs minä sitte ajelisin? Osta kaupasta uusi ja viilaile itse.
Kenelläköhän mahtaa olla nyt äkäisin Solifer? Eipä näitä vissiin enää kukaan viritä...
Joo ei raaski Nauru halvemmksi (ja hauskemmaksi) tulee loppujen lopuksi ostaa joku crossipyörä, tai virittää PV:n konetta...
Joo en minäkään jaksa tomosta viritellä. PV:n konehan on helppo virittää Nauru
Tomokseen saa kyllä menemään kaikki rahansa aika helposti...
Ei ole solikan nopeudessa enää hurraamista, otti ja leikkasi kiinni. Varmaankin tämä hellekeli oli liikaa huippunopeusmittauksiin, 26 astetta lämmintä.
103 km/h Shocked eka vedolla ja toisella yrityksellä nappasi koneen jumiin kun vaihdoin neloselta vitoselle.

Meinaa olla hakusalla jo nuo metrakitin ylikokomännät, onneksi amerikanmaalta löytyi 47,8mm mäntä niin saa taas joskus solikan iskuun.
Ohos, vepukoipiko solikka mitenkä paljon jo noissa vauhdeissa?
Tuliko muuta vahinkoa koneelle? No tietenkin kk laakerit saatto ottaa osumata.
Eipä se paljoa vipata, hyvinkin vakaasti menee kun pitää lujasti kiinni tangosta.
Konetta en oo vielä aukonut mutta tuskinpa on muuta vikaa kuin männässä leikkausjäljet. Ajamalla pääsin kotia vielä.
solifer sm 86 kirjoitti:Ohos, vepukoipiko solikka mitenkä paljon jo noissa vauhdeissa?

Jos alustan laakerit ja puslat on kunnossa ja jos vanteetkin kattoo heitottomaksi ja tasapainoon niin luulisihan se aika vakaata olla.. Razz

Solikan jarrut on kivat tossa vauhdissa!
Juu solikka on mielestäni paljon vakaampi ajettava 60km/h vauhdissa,kuin esimerkiksi kiinan mankit. Jossainhan se raja tulee?
Selly kirjoitti:
solifer sm 86 kirjoitti:Ohos, vepukoipiko solikka mitenkä paljon jo noissa vauhdeissa?

Jos alustan laakerit ja puslat on kunnossa ja jos vanteetkin kattoo heitottomaksi ja tasapainoon niin luulisihan se aika vakaata olla.. Razz

Solikan jarrut on kivat tossa vauhdissa!

Mulla on tuossa takahaarukan puslat väljät, etuvanne kiero ja tasapainoista ei tietoakaan Nauru
On siinä kuitenkin levyjarru edessä...
Kahdessa viikossa sai amerikanpojat toimitettua metrakitin männän, tuli paketti ihan kotiovelle asti.
Kunhan innostusta taas löytyy niin sylinteri poraukselle ja tällä kertaa kunnolliset sisäänajot ettei hajoa taas.
Export 73 .. isoripasella koneella vakioviilattu 54cc, kaasari mikuni 20mm. Psr kansi itse muokattu palotila. 5vaiht. Omavalmiste putki. Viime testillä kulki loivaan ylämäkeen 92.1km/h. Satanen ois varmaan menny rikki jos ei olis talvitakki ollu ilmanvastuksena ;
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9