Soliferia

Täysversio: Isommat bingit
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4
Ei se ole kumia,vaan sellainen paksu massatiiviste.
Mulla on sellanen vähän alle 5mm huopamainen "tiiviste". Voisihan siihen jonkun korokkeen väsätä.
On muuten ollu mulla käsissä bing 35mm.Että onhan näitä,mitä tulee alkup kysymykseen.
Cobra kirjoitti:On muuten ollu mulla käsissä bing 35mm.Että onhan näitä,mitä tulee alkup kysymykseen.

Jep, moottoripyörissä on käytetty myös paljon Bingin kaasareita. Mm BMW, KTM ja Zündapp ovat jossain vaiheessa käyttäneet Bingejä...
Wille.S91 kirjoitti:Onko kellään kokemusta 15mm bingeistä. Muistan nähneeni sellaisen www.50cc.nl:ssä. Aattelin jos tilais solleen jonku 50cc viripytyn niin vois kyytipojaks ostaa sellase. Ei viittis vakio pyttyyn koskee. Ku Solifer on solifer, ja siinä pitää olla kaksi asiaa:Bing,Tomos.

Ihme tapahtui Hymy Solle tuli korjauksesta täysissä voimissa! Nyt eikuin sisäänajo käyntiin. Hitsi vaan et on kamala sää täällä meillä päin Sad

mä tilasin just hollanista 15mm bingin
hyvä homma kokkeile sittenkäykö siihen säätösiitinNauru
ok täytyy kokeilla ilmottelen sitten
tietääkö joku mitä eroa on siellä hollannissa myytävinä olivissa 15mm bingin kaasareissa ku siellä on kaks samanlaista ja toinen maksaa 35¤ ja toinen jotain50¤
onko kyseessä mallimerkinnöiltäänsä täysin samat mallit?
toisessa b.15type bing ja toisessa pelkkä bing
oisko säätömahdollisuudet erilaiset ja uskoisin että kalliimman saa paremmin säätöihin
ok ite tilasin sen halvemman
no kerroppas sitten siitä kokemuksia ja säätömahdollisuuksia.
en oo vielä saanu sitä ku viime viikolla tilasin
Sivut: 1 2 3 4