kyllä solikan ja tunturin kaasu- sekä kytkinvaijereissa on samanlaiset päät. mutta tunturissa sitä vaijeria on vähän liikaa ja kuorta liian vähän, sillä bingini säädöt on ihan lopussa ja silti saa kierittää sitä kahvaa melkein puolikierrosta ennenkuin ottaa kiinni.
Jep, itlläni oli sama ongelma kun joskus tuntsan bingii yritin solikkaan testata... Kyllä siihenkin joku jonkun patentin keksisi, mutta itse en hahmottanut miten asian voisi korjata
Minkämillinen kannattais kaasari kannattais laittaa 41mm porattuun pyttyyn?
Sm82 kirjoitti:Minkämillinen kannattais kaasari kannattais laittaa 41mm porattuun pyttyyn?
viilaamattomalle joku 14mm ja viilatulle 16-18mm
mistähän sais tommosen 14mm kaasarin
käy jos on sopiva imukaula
Ei ihan liity isoon bingiin mutta pikku 11mm bingiin kylläkin, eli kuinka monella on tavallaan imukaulassa sellanen erillinen jatko/ koroke siinä sylinterin ja kaasarin välissä? Itselläni ei ainakaan mahdu kaasari kiinni, pitää hankkia joku pidennys.
E: pytty on siis isoripainen
Mun toisessa pytyssä on ainaki rälläköity ripoja siitä imukaulan kohalta
Ei oo jollaki menny joku tietty kkaasari kiinni ilman laajennusta.
Oho, ei tossa mun viestissä oikeen selvinny että mistä kiikastaa että kun ei sovi. No, se kiikastaa siitä että kaasarin pohja ottaa lohkoihin kiinni
Nak$u kirjoitti:Oho, ei tossa mun viestissä oikeen selvinny että mistä kiikastaa että kun ei sovi. No, se kiikastaa siitä että kaasarin pohja ottaa lohkoihin kiinni
Eikös siinä kaasuttimen ja sylinterin välissä ole se eristyskumi, joka estää kaasuttimen kuumenemisen.
joo se voi olla et jos laittaa paksun tiivisteen nii ei ota pohja kiinni lohkoihin?
Kaverin solikkaan just asennettiin 11mm bing, ilman mitään ois jäänyt hirveä porras ja kohokammia ottais kiinni lohkoihin, joten jääkiekosta muotoiltiin pala väliin.