Eipä ole ikinä ollut ongelmaa vaikka välillä reilustikin jarrutellut koneella.
Hyvät öljyt pitää sen voitelu kalvon jarrutuksen ajan.
niin mutta parhaimmillaan voit saada, jos sinulla on esim suht kovasti laskettu kansi, vaikka kiertokangen poikki moottorijarrutuksella...
TS:n kun ostin niin siinä oli laskettu kansi kiinni ja kiertokanki poikki... Mitäköhän oli tehty
Niin ja Tomoksen vakiokiertokanki on kyllä niin heiveröinen että ei mikään ihmekkään ettei se oikein kestä...
solifer sm 86 kirjoitti:Tulipaha itekkin eilen ruvettua vuosi huoltoon ja ruuvattua kone irti.
Stefat vaihtuu ja tulee 5v lisää
3 Vuosi putkeen kun juhannuksena kone levällään. Nyt vaihtuu vaihteen siirto tappi,kampuran stefat ja muutama shimmi lissee.
Ei enään vaihteet vaihtuneet alas päin,kun oli liikaa välyksia ja se laatta joka on vaihteen siirtimen alla oli kääntynyt sivuttain.
solifer sm 86 kirjoitti:solifer sm 86 kirjoitti:Tulipaha itekkin eilen ruvettua vuosi huoltoon ja ruuvattua kone irti.
Stefat vaihtuu ja tulee 5v lisää
3 Vuosi putkeen kun juhannuksena kone levällään. Nyt vaihtuu vaihteen siirto tappi,kampuran stefat ja muutama shimmi lissee.
Ei enään vaihteet vaihtuneet alas päin,kun oli liikaa välyksia ja se laatta joka on vaihteen siirtimen alla oli kääntynyt sivuttain.
Ootko sen Vanhan Forten männän jo vaihtanut?
En ole,sytyn siäjöllä tuli vetoja lissee. Sirittäähän se mutta olkoot...
Olipa muuten stefakin pettänyt. Melko ruskean noen peitossa kansi ja mäntä,sekä vaihteisto öljy lisinyt ja maistui bensalle...