Soliferia

Täysversio: 2t-öljyt
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4 5
Onhan meillä tuo 2200litran löpösäiliö tuolla pihassa, mutta ei siihen oikeen pensaa kehtaa laittaaNauru
MopedRacer kirjoitti:Ai sitä pienkonebensaa?! Sitä ei pidä käyttää mopoissa, eikä oikein missään muussakaan! Isä kokeili sitä joskus yhteen moottorisahaan ja sen jälkeen sitä ei ole saatu toimimaan...Evil or Very Mad
Tuo mulle se moottorisaha, niin laitan sen toimimaan. Mulla on toiminut valmis pienkonebensa kaikissa vehkeissä, niin 35 vuotta vanhassa Jonsereds moottorisahassa kuin uudessa Stihlissä. Tarvii vain ehkä vähän eri säädöt kaasutteen.
eise selitä sitä miksi monkeli ei toiminut pienkone pentsiinillä vaikka kaikki säädöt käytiin läpi Razz ja normilla toimii...
taas yks vika onkoha sytytys aikasel vai myöhäsel ku normi solikka räntäntäntäntän nii mul on räntäntäntiritiripäntiripänpän tiririri jne ja sammuu lopulta nii mikä vika??
Antsa kirjoitti:
MopedRacer kirjoitti:Ai sitä pienkonebensaa?! Sitä ei pidä käyttää mopoissa, eikä oikein missään muussakaan! Isä kokeili sitä joskus yhteen moottorisahaan ja sen jälkeen sitä ei ole saatu toimimaan...Evil or Very Mad
Tuo mulle se moottorisaha, niin laitan sen toimimaan. Mulla on toiminut valmis pienkonebensa kaikissa vehkeissä, niin 35 vuotta vanhassa Jonsereds moottorisahassa kuin uudessa Stihlissä. Tarvii vain ehkä vähän eri säädöt kaasutteen.
Kiitos tarjouksesta, mutta sitä sahaa on käytetty jo kahdessa merkkihuollossa ja itse sille tehty kaikki mahdollinen, niin nyt se on varaosasaha muille sahoilleHymy
solifersm81 kirjoitti:taas yks vika onkoha sytytys aikasel vai myöhäsel ku normi solikka räntäntäntäntän nii mul on räntäntäntiritiripäntiripänpän tiririri jne ja sammuu lopulta nii mikä vika??
Pikkusen vaikea tuosta sanoaNauru Booooaaaaako moposi ja ei ota kierroksia vai tukehtuuko ja röpöttää eli kaasu pohjassa pätkii? Tuon tukehtumisen ja pätkimisen voi korjata säätämällä ennakkoa aikasempaan, eli myöhäsellään käy. Mutta jos laihalla käy niin ei muuta kuin isompaa suutinta tai neulaa ylöspäin, siihen ei ennakko mitään vaikuta.
no joo kun tota noin vaihoin ton lasketun kannen nii aattelin että sytytys ois aikases tai myöhäseen jää ku o laskettu kansi
Sytytys aikastuu sillä kannella, eli säädä sytytys ennakkoa! Hymy
eli sitä koko levyä jos on kaikki käret ja ne.(mä kun oon nii tyhmä näis asiois)
jep. sitä levyä kun löysyttää niistä kolmesta ruuvista ja sitten kun kääntää vasten vauhtipyörän pyörimis suuntaa (oikeelle) niin aikastuu ja pyörimis suunnan mukaisesti (varmaan arvasit jo että ei ainakaan oikeelle Razz ) myöhenee.
eli pyöritän sitä aina vähä kerrassaa vasempaa eli pyörimissuuntaa ja kokkeilen nii helepottaa jossai vaihees. pittää ajjaa huomenna kouluun ja teknisessä korjata siellä mahtuu korjaamaa Big grin
juurikin niin.
nyt on kyl tälläne olo http://www.youtube.com/watch?v=6ViyHm0lFBk . ku lähin kouluu emt. mut sitte alko ajo päks ja nykäs taaksepäi et niinku antais kipinä hirmu aikasi viel kymmene metriä päks päks päks ja boooo. sammu eekä lähteny kääntii. eeku kottii viemää -.- .
Tulppa tai puola paskana. Katoppa kipinöikö kärjissä? Katoppa ne niin jos sitten olis tämmönen olo: http://www.youtube.com/watch?v=So-8v7tvDIA Nauru
pitääkö kärissä kipinöijä???
vähäse jos likaset vanhat mutta saattaa uudettiin vähä. ei kannata huolestua jos vähän kipinöi mutta jos jatkuvasti niin sitten ei ole säädöissä ja tai likaiset...
Sivut: 1 2 3 4 5