Soliferia

Täysversio: 2t-öljyt
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4 5
no kaikki vaihteet menee hyvin ylös mut pienempää ku rupeet nii ee löövy 3 ee kakkosta ja ykköstä ee löövy helposti eli varmaa oovat pyöristyny
tai sitten vaan ne kytkimen säädöt hitusen pielessä Razz
Kiristäppä kytkinvaijeria?Rolling Eyes Ja jos se ei auta niin kiristä sitä kytkimen kruunumutteria.
minä alan jo kohta luovuttaa solikoitten suhtee ku ei toimi nii ei toimi ee pysy käynnissä kahella pytyllä kokkeiltu sama homma. kyllä vituttaa....
Ei kannata luovuttaa, "kyllä ne vaikeatkin hommat hoituu kun oikeen jaksaa yrittää..." Naughty
no ei en kehtoo ees sannoo ku ee toimi pittää huomenna laittaa käret ja mitä muuta kannattas???
semmosta se soliferistin elämä on Razz mutta kerrohan tarkemmin oireista?
no laittaa käyntii ei pysy ees käynnis ei vaikka pyörittelee säätösuutinta lähet ajamaan ei ota kunnolla kierroksia hyytyy helposti booaa välil ja sammuu jos ei anna kaasua
katoppa onko vauhti pyörän kiila ura missä kunnossa ja itse kiila. sekä muut sähkö vermeet eritoten ajotukset.
Sytkä ennakko ja käret kannattaa säätää ensin, ja sitten jos vaihdat käret niin vaida samalla puola ja konkka, puola kestää noin 5000 kilsaa, ja käret ja kondensaattori on sellaiset että kun vaihdat kärjet niin joudut vaihtamaan kondensaattorin myös. Eli ne toimii "parina". Tuo sinun moposi vika saattaa myös olla että siinä on jossain imuvuoto...
vika on varmaa omassa kaasarissa laitoin ton lorton nii hyvi pelas mut sen näkee ajo jälkee ku vois loppua satamasta nii pääsis päristelee
hyvä että ratkes Cool
OON MINÄKIN KÄYTTÄNYT 2-TAHTI ÖLJYÄ BENSAN SEASSA.
Allu94 kirjoitti:OON MINÄKIN KÄYTTÄNYT 2-TAHTI ÖLJYÄ BENSAN SEASSA.

Heh heh, ootko ihan tosissas?Nauru
Itse olen käyttänyt AGIP Formula moto Racing
full synthetic + castor oil öljyä kolmessa Soliferissani.
Kyseinen öljy sisältää risiiniöljyä minkä tiedetään olevan voiteluominaisuuksiltaan erittäin hyvä.
Sopii vain seosbensan sekaan ,ei voi käyttää tuorevoitelu vehkeissä.
Olen käyttänyt 2,5% seosta ja koneet toimineet moitteetta.
Sivut: 1 2 3 4 5