Soliferia

Täysversio: 2t-öljyt
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4 5
Paljonkos tuolla öljyllä on litrahinta? kuulostaa niin hienolta, että maksaakin varmaan?Hymy Itse käytän aina, oli öljy mikä tahansa, 3% seosta, paitsi tietys sisäänajossaWink
voiusipa itsekkin testailla risiini öljyä ihan mielen kiinnon vuoksi Razz
Älä sitten osta sitä lääke risiiniöljyä, vaan sitä teollisuus risiiniöljyä!Nauru Molempia pitäis saada apteekeista!
on pakko kysyä mitä polliisit on sanonu nuist solikoist jos ei oo ommoo kaasaria jne???
Tuommoset pikkuvirit kuten kaasutin, putsari, yms ei yleensä liikkuvien tutkaan kauheasti pamahda, ellei moposi sitten kulje päälle 45km/h. Mutta putken vaihdot tai viripytyt kyllä solikoissakin huomaa, kokemattomampikin...
Eipä tuosta teharistakaan ole mitään sanottu kun villat kunnossa. En tiedä jaksaako normipoliisiakaan kiinnostaa jos se tuolla teharilla 5km/h kovempaa kulkee. Nauru

Vittumainen poliisihan voi tietysti jo ilmanputsarin vaihdosta ottaa kilvet pois, tapauskohtaista aina tämä.
käytän shellin valmis bensaa missä on valmiina öljyt Nauru jos ei oo tota niin laitan bilteman jotain 2t-öljyä..... nii ja sillon ku oli sissään ajo niin pistin sitä shelliä ja tota biltemaa Nauru
Ai sitä pienkonebensaa?! Sitä ei pidä käyttää mopoissa, eikä oikein missään muussakaan! Isä kokeili sitä joskus yhteen moottorisahaan ja sen jälkeen sitä ei ole saatu toimimaan...Evil or Very Mad
pienkonebensat on kyllä viimisiä bensoja pienkoneisiin Evil or Very Mad kokemuksia tästä nesteen pien kone paskasta monkelissa. tuli vähän turhaan kaasarin hiluja vaiheltua kun pelas vähän miten sattuu pien kone paskalla. käyntiin saamiseksi meni aikaa semmoinen 30-60 min Razz pumppu pensalla ekalla tärähtää ja toimii 110% Cool onneks en ole muihin vehkeisiin edes tuota litkua tarjonnutkaan...
Kiinalainen manki toimii 110%sesti?!? Shocked Shocked
no eise nyt ole uutta. suoraan sanoen paljon varmemmin kuin solikka eli ei paljoo eroa. mutta eipä ole sitä saakelin tappia sielä heftaamassa vauhti renkulaa Nauru eipä mitään monkeli tärähti -37 keleistä ekalla Hymy tosin niin myös solikka. suosittelen jinkku mankia kaikille jotka haluaa halvan mankin Cool
http://www.google.fi/imgres?q=shellin+pu...4,s:0,i:72

jos joku on käyny nilsian shellillä ni siel on tommonen pumppu Nauru



ei se mitään pienkone bensaa oo ja jos olis ni oon käyttäny melkein aina sitä ja hyvin on toiminu.....
siis normi 2t pensaa jota saa huoltsikoilta pumpusta. olen itsekkin joskus tankannut tuommoista Big grin
Noita pumppuja olen rompetoreilla nähnyt myynnissä ja olen niitä vähän etsiskellytkin, mutta korkean hintansa vuoksi ovat jääneet vielä myyjälleen... Olis aika kiva myydä kyläläisille valmista 2t bensaa pieneen ylihintaanCool
niimpä. tuommoisia paskaks ruostuneitakin myydään jostain 200e lähtien! tuollaista vähän itsekkin etsinyt jos vaikka koristeeksi tai käyttöönkin, noitakun löytäs kaks niin olisi toinen 2t ja toinen 4t sekä ei haittais kolmaskin löpö säiliöks Nauru olisi leso tankkaila omista pumpuista Cool
Sivut: 1 2 3 4 5