Tässä mietiskelen että miksikäs jarrukilvet sun muut pitää sinkityksen jälkeen puhaltaa puhtaaksi? Sinkityksen hyöty katoaa sen siliän tien
Luonnollisesti haarukka suojattiin ennen puhkumista ja sinkki poistettiin vain alumiiniosasta.
Tämä projekti nitkahti sen verran eteenpäin, että moottori on kiinni rungossa ja savut otettu. Nätisti käynnistyi. Seuraavana ketjut ja vaijerit paikoilleen niin pääsee koeajolle.
Tänään tämä projekti alkoi liikkumaan omalla mootorilaan. Tähän hätään vain pienen pätkän ja vain ykkösellä (ei ollut vaihdevaijereita vielä kiinnitettynä) mutta kuitenkin. Sauraava vaihe laittaa vaihteet ojennukseen ja sovittaa ketjusuojat jne paikoilleen. Oikeastaa karentaa valmiiksi ja toivon mukaan ensi kesänä saisi jo lopulliseen maaliin ja koottua valmiiksi.