Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Mistäs löyttyis tollaseen solifer export automatic -82:seen tehari??
Ruiko kirjoitti:Mistäs löyttyis tollaseen solifer export automatic -82:seen tehari??
Ota vakio vaimentimesta mitat ja suurenna niit 0,75 cm ni on iha hyvä, ite tein nii, tuli aika vääntöputki ;P
Jos laittaa Muffleriin moposportilta ostetun 17 € alkukäyrän, niin paljonko se vie maavaraa ja mites on tehojen laita`?
Nostaako Muffler ylipäätään nopeutta ja tehoja
Vakiokaasuttimel ja pipercrossin suodattimella ? 5.vaihdekin solikasta löytyy
kyllä väkisinkin kun vakio putki on semmonen pilli että pihinä kuuluu.
Isomman suuttimen tarvitset ehdottomasti jos Muflerin meinasit. Vakiosuutin on silloin aivan liian pieni. Muuten käy laihalla --> kuumana --> leipoo kiinni tai väljistyy nopeasti.
Mitenkä muuten kannattaisi tällainen itsetehty tehari kiinnittää alkukäyrään niin, että sen saisi tiiviisti? Ensin koetin kupariliuskaa tiivistämään, ja sitten tiivistemassaa, mutta nyt se mokoma vuotaa taas. Kävisikö jonkinlainen muoviholkki vai sulaako se?
eikö kannattais putki tehdä sopivaksi jos kerta itse pitää askarrella niitä...
[/font][/color]sopisiko soliferin alkukäyrän jatkeeksi gianelli jossa on pelkkä tehoäänenvaimentaja
Jos joku haluaa siistin pakoputki SMeen Ostakaa
tehoputki joka menee Aprilia rs Factoryn menee melkeen solikkaan mutta vaan pikkuista muokausta tarvii
no mitekähän tuo skuutterin "putki" toimii solikassa???
väitän että ei maan mainiota muffleria paremmin
Mul ois myynnissä yleismallin tehari ja alkukäyrä, hitsattu yhdeksi puuksi ja tämä malli menee tosi läheltä jalkatappeja, kuvia putkesta löytyy kuvistani kun oli kiinni, hintaa 50 lus kulut jos postissa tai matkahuollossa. Tuolla putkella ja lasketlla kannella tuli kivasti vääntöä äänten pysyessä kummiskin normaalissa
solifer sm 86 kirjoitti:väitän että ei maan mainiota muffleria paremmin
Ostakaa muffffler! Se toimii mainiosti viilatussa vakio pannussa ja tehoaluetta on helppo sääellä alkukäyrän pituudella. Ja nyt niitä saa mopo sportiltakin.
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15