Soliferia

Täysversio: Musiikkimakunne
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3
Ajattelin pistää topikin pystyyn...itse kuuntelen vähän raskaampaa musiikkia, kuten Sonata arcticaa, Children of bodomia ja Stratovariusta. Äänestystä en viitsinyt aloittaa,koska (hevari kun olenMosh) olisin laittanut siihen vaihtoehdoiksi: "heviä" ja "jotain muuta"Big grin
Heviä tottakai Hymy
Itse kuuntelen bodomia,rammsteinia,sonic syndicatea,mokomaa yms. Mosh
raskaampaa eli children of bodomia, metallicaa ja ja jonkin verran kotiteollisuuttaMosh
No hevimiehiä täälläkin Mosh Metallica, Iron maiden, megadeth, soad.... En viitti ruveta kaikkia luettelemaan, niitä nimittäin löytyy.
vähän lievemmästä rokettirollista hc-punkkiin
miks kaikki täällä kuuntelee jotain heviä mä kuuntelen cheekkiä,kemmuru,huge l, mc nikke t.
soturi kirjoitti:miks kaikki täällä kuuntelee jotain heviä ite tykkään tecnosta,trancesta ja dancesta

miks ei sais tykätä hevistäConfused
tietysti saa ihmettelin kun noin moni tykkää
joo, ehkä se johtuu solikkamiesten iästä. 50v eteen päin niin kupletti laulut on sit varmaan hyvää musiikkiaNauru
Minä olen niin "vanha", että ei nämä nykyajan örinähevit iske yhtään. Vanhaa kitararokkenrollia jne. ja venäläistä iskelmä musaa. Hymy Mark Knopfler ja Dire Straits on aina ollut suosikki. Tosin Metallicankin levyt kyllä löytyy suurin osa hyllystä. Trendejä ei ole ikinä tarvinnut seurata tässä(kään) asiassa. Hymy
Melkein heviä kuin heviä.
Kaikilla poppiamiksilla on PV, joten hevimiehet ei kehtaa laittaa sitä, pitää olla joku muu, vaikka solikka.
Ootteko huomannu että suomessa on yleensäkkin aika paljon hevareita?
MaalaisJuntti kirjoitti:"heviä" ja "jotain muuta"
Lasketaanko ne muutkin musiikiksi muka Cool.
Hyvin tuo raskas ja erittäin raskas rokettirolli uppoo suomalaisiin. Liekö kaamoksella osuutta asiaan? Nauru
Voihan tuo olla noinkin...ei ole kyllä ikinä joku Valvomon Mikä kesä hirveesti innostanu...
Eipä sellaset luritukset iske. Ja voittihan Suomi ensimmäistä(viimestä) kertaa Euroviisuissaki Lordilla Nauru Nytkin soi vähän raskaampaa musiikkia, meinaan levarissa pyörii ViikatettaMosh
minua oikein hävettää että suomi voitti ne euroviisut lordilla
Sivut: 1 2 3