Mistä soliferin vakio kytkinkahva on tehtty?? Eis e raudasta ole tehty kun se on niin heiko. Siis mistä raaka-aineesta se on tenhty??
PS: Se lohkes
ihan alumiinistä. ne on kyllä tosi heikko kohta kun ne eivät edes ole valettuja vaan ne on (prässätty??)
Saako siis sen vanhan jotenkin korjattua??
Kun ostaa semmoista alumiini kolvia
eipä kannata kun uuven saa kympillä.
mopomies kirjoitti:eipä kannata kun uuven saa kympillä.
Niin netistä saa kyllä niitä. Tietääkö kukaan saako läheltä luumäkeä mistään??
Kyllähän sen voit korjatakkin jos on mahdollistaa käyttää tiggiä.
Juu mullakin kävi niin että lohkes se kahva mutta vipu säilyi ehjänä
Joskus talavella vähä ladissa otin
Ite sain huutonetistä 5¤
siis tarkotatteko nyt kytkin vipua jota painetaan kädellä vai sitä osaa jolla se tangossa on kiinni?
Nii jo en tiiä nyt kumpaa se tarkottaa
tunskamies kirjoitti:Nii jo en tiiä nyt kumpaa se tarkottaa
Sitä kahvaa mitä painetaan.
Millä tavalla sinun kahva on sökö? Kyllä uskoisin kahvan olen ihan rosteria, kerran oma kahva ei ole edes raapamista ruostunut. Eli jos ei tallista TIGiä löydy ei kannata kuin ostaa uusi kahva.
Magneetti on kätevä väline testaamisessa, meinaa jos ottaa kiinni kappaleeseen kyseessä on teräs. Jos taas ei ota, on kyseessä rosteri tai alumiini, jotka sitten ulkonäön perusteella on helppo erottaa.
Zeta kirjoitti:Millä tavalla sinun kahva on sökö? Kyllä uskoisin kahvan olen ihan rosteria, kerran oma kahva ei ole edes raapamista ruostunut. Eli jos ei tallista TIGiä löydy ei kannata kuin ostaa uusi kahva.
Magneetti on kätevä väline testaamisessa, meinaa jos ottaa kiinni kappaleeseen kyseessä on teräs. Jos taas ei ota, on kyseessä rosteri tai alumiini, jotka sitten ulkonäön perusteella on helppo erottaa.
Se halkesi alhaalta ,siintä mutterin kohtaa mikä pitää vaijeria kiini siinä kytkin kahvasta jota painetaan. Jos ymmärrät mitä tarkoitan.
kyllä magneetti rosteriin ottaa haponkestävään ei ota
Eikä ota ja haponkestävä kuuluu ruostumattomiin teräksiin.