Soliferia

Täysversio: Soliferian kehittämisestä
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3
no musta tuntu että se lukee kaikki viestit mitä katsot kun sen huomaa siten että luet jonkun aiheen ja sitten menet katsomaan kuka on paikalla.
ja kyllä se musta vois liittyy siihen mainos juttuun kun loin topikin silloin naisista niin sitten tuli google mainos jostain seuran haku/löytö paikasta.
Mielestäni galleriassa voisi olla haku ominaisuus. Jos etsii jotain tiettyä juttua niin homma onnistuisi nopeammin.
Hyvä idea. Pitääpä koettaa toteuttaa jonkinlainen hakutoiminto lähipäivien aikana.
Tänne soliferiaan vois tulla myös osio ''muut projektit'' kun tuolla on vain solifer projektit. Mua ainakin kiinnostais muutkin mopo projektit kuin solikat Hymy
Tehty Hymy
Eipä olla saatu päivityksiä vähään aikaan mutta eipä olis tarvinnut. Mutta nyt tarvii! tuo gallerian uusimmat kommentit juttu on liian pieni joten uudet kommentiti häviää nopeesti niin että niitä ei edes huomaa. Joten toivoisin että voisi tehdä galleriaan semmoisen uudet kommentit systeemin josta näkisi kommentit viimeisen päivän ajalta aivan kuin keskustelu foorumiltakin! helpottais taas vähän meidän elämää Dance
Ps ja tuon iän ikuisen kuvan sivun ylä reunasta josta ei saa edes mitään selvää voisi vaihtaa.
jos toiveitani kuultaisiin joskus...
niin ja mikähän mahtaa olla vikana kun soliferia ei näytä kaikkia uusia viestejä tuolta foorumin puollelta? lähinnä kategoriassa yleinen räpeltäminen... Sad
täh? minulla näkyy kaikki viestit Razz
solifer sm 86 kirjoitti:täh? minulla näkyy kaikki viestit Razz

mulla eiSad
Sivut: 1 2 3