Soliferia

Täysversio: Soliferian kehittämisestä
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3
Samaa mieltä.
Samaa mieltä mäkin oon, mutta yhtä paljon niissä on Soliferia kun Tomoksen koneella tehdyillä Cool
niin mutta pidetään se wiki osio vain näitten "oikeempien" solikoitten tietopankkina!
Sokant kirjoitti:Samaa mieltä mäkin oon, mutta yhtä paljon niissä on Soliferia kun Tomoksen koneella tehdyillä Cool

Itse en ole samaa mieltä ollenkaan Nauru esim joku peevee, voiko sitä pikku ruoskaa sanoa solikaksi? tää on oma mielipiteeni
Jos ei kuitenkaan aleta tässä väittelemään?
pitäs laittaa pakolliseksi se paikkakunta kohta ihan vaan sen takia jos myy/ostaa jotain.
Ei tää kyl mitää kehittämistä oo mut kuitenki, elikkä miten saa laitettua profiiliin jonkun kuvan niiku esim. kirjoitat viestin nii vasemmalla olevien tietojen sekaa kuva siihen tittelin alle?ConfusedCool
siis mene omaan profiiliisi ota yllä olevasta palkista muokkaa profiilia ja sieltä vasemmalta löytyy kohta vaihda avatar.
Ok, tänks!Hymy
Tuli vaan mieleen, että täälä ei ole modeja. Nauru
No ei nuita varmaa näi pienellä porukalla vielä tarvita...Rolling Eyes
Jos tulee sakkia enemmän ja rupee olee häirikköpeeloja nii sit ois iha asiaaCool
no joo eli tää ei kuulu tähän topikkiin mutta mikä toi google bot on?
Liittyisköhän tohon googlen mainosalueeseen.
joo voisko olla silleen että se "lukisi" topikkeja läpi ja yrittäisi laittaa aiheisiin sopivia google mainoksia.
Ainakin kun tekee uuden viestin nii googlebot lukee sen ja vissii tallentaa jotenki et voi sit googlettamalla löytää tän sivun?
Sivut: 1 2 3