Soliferia

Täysversio: huippunopeudet
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4 5 6
Tuli vaan mieleen kovaako teijän solikat kulkee?

Oma menee jotain 40-50 ( mittarin vaijeri on poikki )
nou ajokunnossa mutta oottakaa kun saan siihen kiinni 65 autisanRazz
Rehellisesti 40-45km/h.
viilatulla vakiopytyllä, kp-kannella, vakiokaasarilla, mufflerilla, ja 14/36 väleillä 70/75 km/h
Mielestäni aika hyvin kulkee vaikka ei oo mikään iso satsi Nauru
aika hyvin kulkoo sulla joonas! Siihen vielä 16mm bhbg tehomäntä ja viides vaihde niin kulkee vielä paremmin! yks oli päässy puch koneisella tigerilla 80km/h vireillä:viilattu vakio koossa oleva pytty, laskettu kansi, 16mm bhbg, muffler racing ja 13 piikkinen eturatas!
mopomies kirjoitti:aika hyvin kulkoo sulla joonas! Siihen vielä 16mm bhbg tehomäntä ja viides vaihde niin kulkee vielä paremmin! yks oli päässy puch koneisella tigerilla 80km/h vireillä:viilattu vakio koossa oleva pytty, laskettu kansi, 16mm bhbg, muffler racing ja 13 piikkinen eturatas!

Ainiin unohdin mainita ton 5 vaihteen, mutta kyllä se nelosellakin kulkee kovaa Nauru nyt on muuten tankin maalaus meneillään, ootetaan että kuivuu ja sitten lisää maalia! Toivottavasti tulis ees jonkulainen mastonin paukkupullolla Nauru
joo itellä on aika hyvä kun äiti on autotalo laakkosella töissä niin ne voi kuulemma siellä maalata sollen osat!
Oma solikka kulkee nyt automaatilla 16mm encarwilla ja säätösuuttimella 46km/h. Sisäänajossahan se on vielä mutta jää kyllä aika pahasti huutamaan suoralla...
Mulla kulkee 60-65 km/h,pääsisi lujempaakin kun välityksiä vaihtaisi,nykyiset ovat melko vakiot 11/42 Nauru
Ei mitenkään ihmeellisesti...hikisesti 45 alamäkeen. Siinä saattaa kyllä olla jotain vikaa...Smoke
kellään mitään vinkkiä millä sais noita huippuja automaatissa lisättyy? pitäiskö olla vielä pienempää takaratasta vai?
No välitystä juu. Pienempää taakse niin johan alkaa nopeus nousemaan kiihtyvyyden kustannuksella... Ennemmin suosittelen koneen virittämistä että saadaan myös vääntöä ja kierroksia lisää. Tästä saa varmasti lisää tietoa kahlaamalla viritys aiheita läpi.
niin auutomaatissahan taisi olla se ongelma että jos ratastaa liikaa niin vaihde ei jaksa vaihtua.
mun solikka meni 75 km/h
soturi kirjoitti:mun solikka meni 75 km/h

Mitä viriä olikaan??Nauru
Sivut: 1 2 3 4 5 6