Soliferia

Täysversio: Maalauksesta
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4
Mikä olis hyvä, kestävä maali esimerkiksi haarukoille taikka tankille.
Meinaan kun tuossa ostelin Biltemasta vannemaalia jossa pitäisi olla lakkaa mukana ja pinnasta pitäisi tulla ISKUNkestävä. Nyt tämä ISKUNkestävä kyllä lähtee kynnellä raavittaessa...

Auttaisiko jos spreijaisi kirkasta lakkaa vielä päälle?
Vai onkohan sekin vain rahan tuhlausta... Sad
eipä ole tullut vielä vastaan kestävää spraymaalia,eli jos vain mahdollista niin 2-komponenttimaali ruiskulla pintaan.spraylakalla saat toki vähäksi aikaa kulutussuojaa,mutta esim bensaroiskeet sulattaa kilikalimaalit ja lakat...
Ootko tehny pohjat kunnolla? Ei mikään maali tahdo kunnolla pysyä jos vain suihkii vanhan maalin päälle mitään tekemättä...Autotarvikekaupoissa myytävät vähän kalliimmat paukkupullot ovat laadukkaampia, kuin Bilteman ja honkkarin kaverinsa. Mutta ruisku on tietenkin aina numero yks.
Joo pohjathan ne tosiaan vaikuttaa paljon miten pysyy maalit. Mutta kyllähän se aina ruiskulla paras tulee siitä ei pääse mihinkää.
ja jos rahaa löytyy niin eiku osat polttomaalaukseenCool
polttomaalautin soliferin (ts50s) rungon 50 eurolla ja jouset 10 eurolla ei ole kallista jos löytää vain firman joka tekee...
Ruiskulla tulee kaikkein paras! AINA!
Jauhe-/ pulverimaalaus toimii kans.
Kromauttaminenhan on tunnetusti aika kallista, mutta mitä se oikeasti maksaa? Ei ole koskaan iskenyt vastaan, ja olis mukava tietää.
Peddi kirjoitti:Mikä olis hyvä, kestävä maali esimerkiksi haarukoille taikka tankille.
Meinaan kun tuossa ostelin Biltemasta vannemaalia jossa pitäisi olla lakkaa mukana ja pinnasta pitäisi tulla ISKUNkestävä. Nyt tämä ISKUNkestävä kyllä lähtee kynnellä raavittaessa...

Auttaisiko jos spreijaisi kirkasta lakkaa vielä päälle?
Vai onkohan sekin vain rahan tuhlausta... Sad
Jos vanhan maalin päälle maalaa niin ensin hiotaan kiilto pois entisestä, sitten pestään rasva ja pöly pois jonka jälkeen osiin ei saa enää paljain käsin koskea koska niistä jää rasvajäljet eikä uusi maali enää pysy.
Jos ruostetta, ruoste pois, sitten jos oikein hyvän haluaa niin happopohjamaali - pohjamaali - pintamaali, unohtamatta sitä rasvanpoistoa jos niitä paljain käsin pitelee ja samalla aineella lähtee se hiontapöly pois.
Luulisin että se ite kromaus ei nii hirveitä maksa vaan ne pohjatyöt. Krominpoisto ja hiominen käsityönä(aika on rahaa)
Virossa on kuulemma halpaa kromausta, mutta jäljestä en ole sitten ihan varma, että onko se mitä sattuu.
kaveri kromautti sollen etuputket+paljon pientä pikkuosaa omaan solifer projketiin oli tasan 100e rahteineen. pitää kysyä missä käytti.
Selevitä ihimeessä paikka, itelläki ois 3speedin osat kromia vailla.
Joop joo! Kysäseppä tosiaan missä toi homma onnistuu tohon rahaan, asiakkaita taitaa kyllä riittää. Minä ainakin ,ja moni muu!
Sivut: 1 2 3 4