Soliferia

Täysversio: Dell'Orto SHA
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4 5 6
mullaki on tuossa mun sm:ssä ollu jonkin aikaa raisusta aikoinaan otettu SHA,ja hyvin se on sillä pelannu mut ei oikeen taho käyä tyhjäkäyntiä joka on kyllä ihan normaalia SHA:issa
Mites Derbin vakio 14mm Delorton PHVA kävis Tomokseen ? onko parempi kuin sha ? ja oisko vakiossa siitä mitään hyötyä ?
no PHVA on parempi kaasari kuin SHA,mut en tiiä passaako miten hyvin ? Oon muistaakseni jollakin nähny täällä tai motot.netissä solikassa PHVA:n
käykö PHBG delorton imukaula PHVA delorttoon ?
Ei muistaakseni käy.. En ole varma!
Meikällä on 17.5mm PHVA ja pelaa ainakin 69 kertaa paremmin kun SHA.
Nak$u kirjoitti:Meikällä on 17.5mm PHVA ja pelaa ainakin 69 kertaa paremmin kun SHA.

Oletko tehnyt itse imukaulan vai onko PHBG delorton imukaula ? oisko tommosesta 14mm mitään hyötyä vakiossa ?
Itse tein imukaulan. Onhan siitä varmaankin hyötyä, onhan poratusta bingistäkin hyötyä vakiossa.
Nak$u kirjoitti:Itse tein imukaulan. Onhan siitä varmaankin hyötyä, onhan poratusta bingistäkin hyötyä vakiossa.

ok
mutta poraamattomia bingejä ei kannata enää tuhota enempää Sad
mopomies kirjoitti:mutta poraamattomia bingejä ei kannata enää tuhota enempää Sad

No ei tietenkään. Poraamattomat ovat kovissa hinnoissa.
joo ois mulla tuolla talissa irallaan sellanen kaasari mutta on hiukan liian pieni kaasari solifer sm/trialiin
Mosh
Morjens
elikkäs ostin 16 millisen dellorto sha:n ja 60cc pytyn sitten laittettiin ne s1 kiinni siinä oli sitten siis 60cc pytty 16 milline kaasari ja tehoputki laitettiin mopo käyntiin ja sitten kokeiltiin ajaa niin mopo just ja just jaksoi lähteä liikkeelle ja todella laiskasti kulki kertokaa viisaammat minulle mikä on vikana mopo vielä ehkä savutti vähän tavallista enemmin ja 2 vaihteelle kun vaihtoi hyytyi kokonaan
liian iso suutin
Toi todella paljon vetoja solikkaan kun vaihdoin 14 SHA:n. Alaväännöt tulivat paljon paremmiksi, kiertää paljon korkeammalle ja paremmin. Toimi ylipäätäänkin paremmin kuin tuolla Bingillä.
Sivut: 1 2 3 4 5 6