Soliferia

Täysversio: Dell'Orto SHA
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4 5 6
Itellä ei 14mm SHA toiminu kunnolla sillä tasapohjaisella luistilla. Ryki aina kun avasi nopeesti kaasun. Sitten löysin 70-luvun SHA:n missä on viiste luistin pohjassa. Sen luistilla toimii tosi hyvin ja rykiminen on täysin poissa.
Kaverin solikassa erittäin laadukas imukaula 14mm SHA:n, tosin kaasariin ei ole kuin 2 suutinta 65 ja 100, joten todettiin ettei ostetan 2 miljoonaa suutinta vaan laadukas bingi säätösuuttimella. Suuttimena on 65, röpöttää ja kovassa kiihdytyksessä köhii, tyhjäkäyntiä ei löydä edes etsimällä. Pyttynä toimii 57cc porattu vakio ja putkena pv:n gianelli, kyllä lähtee, mutta ei sillä paljon yli 60km/h ajella, kun kone alkaa jossain siinä 7500rpm jälkeen röpeltämään.
Mistä saan 16mm sha imukaulan mikä käy 82 sm:än vakiopyttyyn?
oon nimittäin vähän viel sormi keskellä kämmentä näis asiois
ei viel kauheest kokemusta solifereista
IMUKAULA, SHA TUN SPORT KOVAKROMI
Tuotekoodi: 163-715
Hinta: 9.90 EUR
Tuotetta varastossa

Dellorton SHA kaasuttimiin, kovakromisylinterisen Tunturi Sportiin sopiva imukaula. Ø 14 x 16 mm. Pulttijako, reikien keskeltä keskelle 37,5 mm.

tuossa jos ei muuta löydy. tosin taitaa kääntää kaasarin sivuun,mutta kätevä kaveri kääntää kaulan suoraan.
nuo moparin linkit ei johda mihinkään.
http://sparewheel.net/?p=p_info&i=738

No tuo käy ainakii, varmaan?
ei sovi. liian iso. ei sovi sha:n reikään. ja suoraan liian pieni PHBG kaasariin vaatii holkin päälle.
nii just phbg kaasariin holkin kanssa, mut sopiiko se solikan pyttyyn
tuosta en tiedä mut moparin vastaava ei ainakaan sovi vakiopyttyyn. se 65cc versio. muuta ei vissiin oo tarjolla. tuon vois kyl ostaa.
Mulla on se tunskan imukaula mikä on vinossa. Mut ei enää ku hitsasin suoraanHymy Kyllä se onistuu ku on hitsivehkeet. Nii ja ainaki Spare wheel antaa 2 kipaletta sovitusholkkeja joista toinen käy Shan ja tunan imukaulan liittämiseenShocked
Ai se phbg imukaula? käyks se varmasti solen pyttyyn?
Tilaa spare wheelinltä. http://sparewheel.net/?p=p_list&gid=410 jompi kumpi nuista 2 alimmasta tai molemmat käy SHA 16mm. Voi olla et käy molemmat. Jo tilaat kaasarin + imukaulan saat väliholkkeja, ainaki mä sain.
onks sha parempi ku phbg
Sivut: 1 2 3 4 5 6