Ei ole säätösuutinta, ja vaikka olisikin nii ei se mitään auttais koska ei ole bingi kiinni
14.14 saha tellorto kiinni. Tankissa saattoi olla aluksi liian vähän öljyä, mutta lisäsimme aika roimasti sitä ja sekoteltiin. Vois käydä käydä kattoon onko pahoja jälkiä pytyssä ja männässä.
No, nyt on tämäkin projekti saatettu loppuun, paitsi että töötti puuttuu ja nopeusmittari ei toimi. Hienosti pelaa ja kulkee solikka. Nyt vaan pitää katsoa jos saisi ne osat tälläviikolla nii veis rekisteröitäväksi. Kuvia tulee huomenna.
Nyt on kuvia galleriassa. Käykää kommentoimassa, tai vaikka vain katsomassa
Tänään 14.30 rekisteröinti
Toivottavasti menee läpi.
Ei menny kyllä
Papparainen mulle puhu että solikka oli joskus menny läpi sille dellorto SHA 14.14 kaasarilla, joten päätin kokeilla sitä. Noo, katsastusmies sano heti ensinmäisenä että "kaasari ei taida olla ihan vakio". No, tänään uusiks siinä klo 12 maissa, ja nyt on bingi kiinni. Katsastusmies sano että solikka oli vähän liian terhakka peli
Edit: Rekisteröintikatsastus onkin vasta klo 15.
Kannattaa käyttää liukkaalla säällä katsastuksessa,mulle katsastus-setä tokaisi "Taitaa olla niin liukasta,että en ajamaan viitsi lähteä" Onneksi,ois kulkenu kuitenkin vakioputkellakin +55 km/h
Meni läpi. DJ-298, aika tuning kilpi
No voihan "¤!#%¤%"¤&#¤%!"#¤!!!! Tammer dieselin pojat on tosiaan porannut pytyn liian tiukaksi, leikkas kiinni taas tänää. Nyt se vinkuu ja kilisee ja kolisee. Se siitä männästä, tai ainakin renkaista.
Oletko aivan varma, ettei käynyt liian laihalla. Juuri poratulla pytyllä tulisi säätä seos siten, että kone alkaa röpeltää hyvissä ajoin,eikä ota täysiä kierroksia. Viissatasta(0,50mm)välystä ne on täällä paikallisessa koneistamossa ilmajäähy 2t koneisiin käyttäneet. Sitä pienemmällä kuulemma leikkaa...
Mulla välys on juuri ja juuri 0,50mm. Seos ei kyllä ole laihalla luulisin. Pakkanenkin vaikuttaa kuulemma vähän kiinni leikkaamiseen, sylinteri jäähtyy paremmin, mutta mäntä ei jäähdy, joten sylinterissä ei ole tarpeeksi tilaa. Käydään tässä aamulla tammerissa nii saavat hieman hoonata. Tosin, juuri vaihdoimme bingin kiinni, ja teimme uude putsarin sille, paitsi että kyllä sitä villaa siellä putsarissa aika runsaasti on, että tuskin se liikaa ilmaa saa. Ei sitä ikinä voi tietää, voi se käydä laihallakin...Suutin ei ainakaan ole mikään huippu iso, 54 muistaakseni. Voisi vaihtaa dellorton kiinni, siinä olisi oikeat seokset ainakin.
Siis se on vain kokeiltava, että röpeltääkö kone vai ei. Jos ei röpellä, niin käy liian laihalla. Sitten jos ei röpellä, niin et aja metriäkään, ennenkun ilmansaantia on tukittu, tai isompi suutin![/i]
Tarkoitat varmaankin välystä 0,05mm. Täysin vakio koneella Elkon männällä 0,035 menee, mutta ajettava sisään varovasti.
Nää nykyiset vinku-intia männät tarttee sen 0,05-6 mutta sitte alkaa mänänrenkaat sirisee. Jos se Bingi on poraamaton, niin 54 on ok!
kpf- kirjoitti:Tarkoitat varmaankin välystä 0,05mm. Täysin vakio koneella Elkon männällä 0,035 menee, mutta ajettava sisään varovasti.
Nää nykyiset vinku-intia männät tarttee sen 0,05-6 mutta sitte alkaa mänänrenkaat sirisee. Jos se Bingi on poraamaton, niin 54 on ok!
Siis juuri näin! Tosiaan nuo Taiwanilaiset männät on herkempiä käymään kiinni.
Juu maanantaina täytyy käydä hakemassa pytty sieltä tammerista. Saapa nähdä mitä ovat sille tehneet.