Soliferia

Täysversio: välit
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4
kannattaako hommata miltei vakioon 11 vai 12 hampainen ratas.
13 sella ei kuulema jaksa kiihtyä yhtään
hommaa molemmat ja testaa kumpi on parempi. Mutta minä luulen että 11 hampanen on parempi.
Itsellä on 12 hamppi eessä. Ja on suhkot vakio. Ihan hyvä on ollu.
Luultavasti se 11-hampainen on parempi. Jaksaa kiihtyä.
12-35 välit on hyvät yleisvälit pikku-ja vähän isommollakin vireillä. Solikanhan saa viilaamattakin kulkemaan 12p eturissalla sen 70km/h. Kierroksia kierroksia.... Razz
Specialisti kirjoitti:12-35 välit on hyvät yleisvälit pikku-ja vähän isommollakin vireillä. Solikanhan saa viilaamattakin kulkemaan 12p eturissalla sen 70km/h. Kierroksia kierroksia.... Razz

mitä kaikkea pitäs tehä että sais sen 70km/h
Kantta laskea, 12p eturissa, vaahtomuovisuodatin ja säätösuutin yms.
Ei mulla mennyt kuin 60 oikeaa, lasketulla kannella, 12h rattaalla, viidennellä vaihteella ja 13mm bingillä missä säätösuutin ja powerfiltteri. Kaikki säädöt oli kunnossa ja muutenkin kone kuosissa. Bensana Shellin v-power Wink Mulla on 82 sm, voiskohan siin se putki sitten olla niin paljon huonompi kuin vanhoissa? eli menee siis "sisäkautta" pillinä...
sl3sm kirjoitti:Ei mulla mennyt kuin 60 oikeaa, lasketulla kannella, 12h rattaalla, viidennellä vaihteella ja 13mm bingillä missä säätösuutin ja powerfiltteri. Kaikki säädöt oli kunnossa ja muutenkin kone kuosissa. Bensana Shellin v-power Wink Mulla on 82 sm, voiskohan siin se putki sitten olla niin paljon huonompi kuin vanhoissa? eli menee siis "sisäkautta" pillinä...

laita reikä-levy uuteen uskoon
Mistäköhän johtuu että muitten solikat meinaa kulkee parilla pikkuvirityksellä sen 60 ja mun ei jaksa vetää kuin hiukan 40 pintaa ja meinaa hyytyä joka mäennyppylään, vaikka on 2mm laskettu kansi, 14mm bing, säätösuutin, power filtsu, putken kuristus levyt pistetty uuteen uskoon, "kello" heitetty mettään ja villahuilu tilalle, välit on 11/38, 12piikkisellä oli niin onneton kiihtymään. Pata on kylläkin viilattu, voisi koittaa -77 isoripaista viilaamatonta pataa, mutta ei löydy oikeita pultteja pakoputken kiinnitykseen. Jos vaikka viilaamaton toimisi paremmin niin voisi voimakoneelta tilata uuden pienripaisen.
vaiha pienempi taka hammas ratas nii kyl kulkee
Zeta kirjoitti:Mistäköhän johtuu että muitten solikat meinaa kulkee parilla pikkuvirityksellä sen 60 ja mun ei jaksa vetää kuin hiukan 40 pintaa ja meinaa hyytyä joka mäennyppylään, vaikka on 2mm laskettu kansi, 14mm bing, säätösuutin, power filtsu, putken kuristus levyt pistetty uuteen uskoon, "kello" heitetty mettään ja villahuilu tilalle, välit on 11/38, 12piikkisellä oli niin onneton kiihtymään. Pata on kylläkin viilattu, voisi koittaa -77 isoripaista viilaamatonta pataa, mutta ei löydy oikeita pultteja pakoputken kiinnitykseen. Jos vaikka viilaamaton toimisi paremmin niin voisi voimakoneelta tilata uuden pienripaisen.

oisko sytytys liian myöhäsellä
arvola ei muuten kulje kun kone ei jaksa vetää.

Mulla alkaa mennä sytytyksen kanssa usko, oon säätänyt sitä kuukauden päivät ja juuri kun luulet sanees sen kohdalleen, lähdet vetää kohti koulua. Mopo vetää hyvin reilut 45 ja sitten muutaman kilsan jälkeen naksuttaa niin perkeleesti jo 40km/h vauhdeista että matkasta ei tule mitään. Kuitenkin kesällä se veti reilusti sellasta 50 vauhtia, mutta jouduin purkamaan koneen ja sen jälkeen ei oo kulkenut kuin hiukan 40 pintaa ja vääntö on olematon.

Teen koulussa korotus levyn pytyn alle kun mäntä alakuolo asennossa on 4.6mm pakoaukon päällä.
paa koko sähkö puoli uusiks
Zeta kirjoitti:arvola ei muuten kulje kun kone ei jaksa vetää.

Mulla alkaa mennä sytytyksen kanssa usko, oon säätänyt sitä kuukauden päivät ja juuri kun luulet sanees sen kohdalleen, lähdet vetää kohti koulua. Mopo vetää hyvin reilut 45 ja sitten muutaman kilsan jälkeen naksuttaa niin perkeleesti jo 40km/h vauhdeista että matkasta ei tule mitään. Kuitenkin kesällä se veti reilusti sellasta 50 vauhtia, mutta jouduin purkamaan koneen ja sen jälkeen ei oo kulkenut kuin hiukan 40 pintaa ja vääntö on olematon.

Teen koulussa korotus levyn pytyn alle kun mäntä alakuolo asennossa on 4.6mm pakoaukon päällä.
Muista sitten laskea kantta sen nostomäärän verran, tai puristukset laskee.
Sivut: 1 2 3 4