Moi! Mulla on iso ongelma solikan kanssa.
Tarina ->
Koko roska levitetty ja kasattu kaikki osat uudellee maalaten/putsaten/kiillottaen eli projektoitu, kaikki menny tähän asti hyvin paitsi ei käy.
Tekniikasta ->
Viilattu 52cc, pakoajotus 142 astetta, imu 140, pakoaukko jotain 60% leveä, kantta laskettu reippaasti, hyvät puristukset, pytty porattu alle 20km sitten, uudet männän renkaat ajettu 0metriä.
Pytyn alla 1,5mm kuparinen koropala + tiivisteliimat molemmin puolin, on tiivis, imukaula mallia diy, on tiivis, kaasari PHVA 14mm liitos on tiivis, imu vuotoja ei ole, mg stefakaan ei valskaa.
Elikkäs kone on jo käynyt 2 kertaa mutta sammu mystisesti kierrättäessä ekalla kerralla eikä sanonu sen jälkeen enään mitään vaikka kipinä tuli, seuraava päivänä lähti ykkösellä käyntii ja loput kertookin video ->
http://youtu.be/aP7qrTYxYDQ
Kierrättäessä samat, sammu vaan.
Nyt tehty;
Tulppa vaihdettu, uusi, vanha, vähän käytetty, eri arvosia, erilaisia, kaikilla antaa kipinää mutta ei käy
Konkka vaihdettu, kärjet vaihdettu...
Kärjet aukeaa 20 astetta ennen ykk, kärkiväli 0,35. Kaikki juotokset ja johdot uusittu, tosi nätti ja kirkas kipinä tulee. Myös tulpanhattu on vaihdettu. pohjalevyä on ennen tota 20ast ennen ykk säätöä käännelty suuntaan jos toiseen aina samalla tuloksella, ei edes lupaa.
Johdotus -> valkonen piuha sytkä puolalta konkalle, siitä jakautuu tappo napille yks piuha ja katkojalle yks piuha. Tapponappi ei maadota.
Yksinkertaisesti ei käy, tulppa kastuu, saa bensaa aivan varmasti, kaasari putsasttu sataan kertaan, säädetty suuntaan jos toiseen mutta nyt taas ne säädöt millä alunperin kävi.
Puristuksia on vaikka kuinka, imua on imukaulasta kun kokeilee kädellä.
pyöritetty porakoneella, työnnetty edes takas, veivattu ja vatkattu ja rukoiltu jumalilta ja jopa startti pilotilla kokeiltu vaan ei käy...
Hyvät solifer harrastajat kertokaa minulle missä menee pieleen?