Soliferia

Täysversio: ei käynnisty
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2
Kirjoituksesta ja videosta tulee ensimmäisenä mieleen, että moposta sähköt katoavat kesken käynnin.
Onko sytkäjohto hyvin kiinni sytkäpuolassa? Onko toista, ehjää sytkäpuolaa, jolla voisi kokeilla?
Tai mitäpäs jos on tulppa joka ei kestä painetta.
Joonas_P_K kirjoitti:Tai mitäpäs jos on tulppa joka ei kestä painetta.

No miten se alkuun kävi mut nyt ei edes lupaa? Samoilla tulpilla myös kokeiltu....

Ja ei ole toista puolaa mutta jos kipinä tulee niin tuskin se puola on sökö Rolling Eyes

Onko toi 20 astetta ennen ykk oikea sytty ennakko? 1,7-2mm lukee et solikas pitäs olla mut olen tottunu puhumaan ja mittaamaan asteina...
Kipinä voi näkyä mutta olla silti niin heikko ettei riitä sytyttämään paineen alla. Esiintyy juurikin näissä vanhemmissa laitteissa syynä juurikin huono tulppa tai puola. En väitä että olosi varmasti tuo mutta yksi mahdollisuus.
Tai toinen on huonot puristukset. Itsellä oli juuri porattu pytty josta katkesi ylempi männänrengas 5min käytön jälkeen eikä käynyt enää. Jos sytkä varmasti ehjä niin pytty vaan auki ja tutkimaan.
Noniin kaveri mittas puristus paineet mittarilla ja just hyvät bensakoneeseen.

Edelleen se ei käy, voisko se puola olla tosissaa nyt se ongelma.... Taitaa olla ainoo osa mitä en oo vaihtanu.
Moroja vaan, solikka kävi taas pariin kertaan, vaihoin vaan löysemmän kannen tilalle ja kävi ja päästiin jopa ajamaan, kulkee ihan kivasti (joku 60? vääntöäkin ihan reippaasti aivan kuten olin suunnitellut) mutta edelleen se tekee sitä eli lämpimänä sammuu kun kipinä heikkenee liiaksi...

Konkka ja kärjet vaihdettu, ajoitus 100% oikein (lampulla tarkistettu), pitääkö mun nyt se puola vielä sijottaa ja uusia xD?
Itsellä samaa ongelmaa,puolan vaihdolla korjaantunee...
Sivut: 1 2