Soliferia

Täysversio: Vakio SM83:n virittäminen!
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4
Ota perästä auki kokonaan tai leikkaa koko alaosa auki ja kunnon putsari sisään (Pipercross tai vastaava). Ei siihen kannata mitään isompaa putkea ruveta värkkäämään. Hymy
Siis ajattelin ihan tyhjästä värkätä moisen laitoksen.. Noh, kokeilemalla seleviää Hymy
Nakkaan tänne kysymyksen.

Miten vaihdan "rattilukon" ?

Vanhaan ei ole avaimia yms, entä mistä saa moisen lukon jos niitä saa?
porroot vanahan irti tai lyömällä irti,mutta en ole ite vaehtanna.
pistä remontti puolelle hakuun rattilukko niin saat ohjeet kuvien kanssa.
Sopiiko seuraava pytty "heittämällä" kiinni. Mikä on solikassa ala helman halkaisija?

Tuossa on 48mm

http://www.motozone.fi/PublishedService?...mcode=6014


Mulla on isoripa tomos 5v
En ole ihan 100%sen varma, olen kuullut huhuja että tuo ei käy suoraan. Mutta ne on vain huhuja, että voi olla tai sitten eiHymy
MopedRacer kirjoitti:En ole ihan 100%sen varma, olen kuullut huhuja että tuo ei käy suoraan. Mutta ne on vain huhuja, että voi olla tai sitten eiHymy

Okkei. Ostanpa pois tuon ja koneistan sopivaksi ellei sovi Naughty
Hyvä valinta. Tuota kun kärsii viilata ilman alkuperäisen osan tuhoamisen tuottamaa tuskaa...Hymy
Tulipa hankittua viilattu pikkuripaisen pytty. Passaako pytty isoripaisen tilalle??

Ja sit olisi miettimistä:

Olen vaihtanut lohkojen välisen tiivisteen, jonka seurauksena seuraavat puutteet ovat ilmestyneet:

Sytytys ei oikein
Vaihteet 1, 3 ja 5 löytyy, 2 ja 4 ei löydy. 1 ja 5 ei pysy sisällä.

Olisiko prikat laitettu väärin. Onko kellään taulukkoa, missä lukee mitkä prikat menee minne, vai pärjääkö kokonaan ilman niitä??
Olikos uusi tiiviste paksumpi kuin vanha? kiristetty lohkot kiini eikä melekkeen toisiinsa ja ei tullunna ''ohos mikäs tuo on?? miljoonaa lootaan vuan'' juttuva Nauru
Niillä lohkoilla ei ole mitään merkitystä sytyn kanssa.
Se pitää vaan säätää.
Sitten pytty politiikkaan.
Pikku ripanen pytyy passaa,mutta sehän käy kesäisin melko kuumana ja on vieläpä hölmön näköinen?
kyllä se muuten passaa mutta vasta jossain virtaus tms penkissä huomaa pienen eron verrattuna vastaavaan iso ripam pyttyyn koska huuhtelujen lähdöt himpun erilaiset,mutta pistä vaan tuo pikku ripa pytty kiini jos ei silmää häirihe.
Ok. Jotain prikkoja yms on miljoonalaatikossa.

Alkup. tiiviste oli 0.18mm ja uusi on 0.40mm, eli aikamoinen eroavuus!

Jep, sit menee toi pikkuripainen kiinni jo kerran toimii. Siihen voisi hitsata pidemmät rivat.

Huomasin, että pytyn alatiiviste oli unohtunut Neutral eli siitä vuotaa.


Lähtee käyntiin ekalla tai tokalla polkaisulla, mutta käy 5-10sek ja sammuu BOOO ääneen.
Eli liikoo ilimoo.
Se tais olla valu rautaa se pytty sitten.
Hyvä, että pyttykin kelpas Hymy ylösvirtauksia ku viilaat siitä pytystä, nii hyvä tulloo Nauru
solifer sm 86 kirjoitti:Eli liikoo ilimoo.
Se tais olla valu rautaa se pytty sitten.

Ok. No, tullu ennenkin hitsattua valurautaakin, 250A kemppi hoitaa homman Hymy

SolikkaJyrää kirjoitti:Hyvä, että pyttykin kelpas Hymy ylösvirtauksia ku viilaat siitä pytystä, nii hyvä tulloo Nauru

Kyllähän se kelpas Hymy Jouduin porauttamaan naarmujen takia. Pytty ilm. viilattu? Siltä vaikuttaa.



Entä pärjäänkö koneessa ilman noita välysprikkoja, vai miten mä asettelen ne kunnolla??
Ei pärjää jos tiputtelee vaihteita päältä.
Eli siis laitat pari semmoista ohutta rikkaa lisää veto akselin päähän ja kasaat uudestaan ja kokeilet.
Sivut: 1 2 3 4