Soliferia

Täysversio: mopojen viat
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4
Minullakin se vauhtipyörän ikkuna ei ihan osu kohdilleen, mutta sillei että sen kautta pystyy urkkimaan juuri ja juuri kärkien ruuville, ja liuskamitan saa työnnettyä siitäHymy
Mistähän moinen voi johtua jos toisilla osuu ja toisilla ei o.O
Minulla on just ja just niin että saa säädettyä käret.
Tomokset on yksilöitä Cool
Niin, toisessa tomoksessani sitten saa tosi hyvin kärjet näkyviin, ja kolmannessa tommissa kanssa. Ja kaikissa on kiilaurat ehjät.
Tomoksessa voida kiila urasta puhua. vaan se on se ura jota se p*rkeleen tappi jyystää Evil or Very Mad
Tehä sääjätte kärkivälin vaikeesti Nauru Ite työnnän tulpan reijästä ruuvimeisselin sisälle, laitan männän ylimpään asentoon, liuskamitta ja sama ruuvimeisseli hoitaa loput Nauru
Tjäh? selitäppä tarkemmin?
Tuo nimittäin millä yleensä sääjetään onse ainut tapa saada kohilleen...
Vaemaan meinas tuota meikäläisen miettimää vaihtoehtoista tapaa joka vaatisi mukavaa kikkailua toimiakseen.
Ei tartte mitään kikkailuja Hymy tulppa pois, tarteeks pitkän ruuvimeisselin pää lasketaan männän päälle ja pidetään ruuvimeisselistä kiinni, pyöritetään vauhtipyörää käsin, niin että mäntä on ylimmässä asennnossa (samalla tietysti liikutetaan sitä ruuvimeisseliä, mutta niin, että se on koko ajan siinä männänpäällä, eli koskettaa männänpäätä) sitte, ku mäntä on ylimmässä asennossa, otetaan ruuvimeisseli pois männänpäältä, enää EI saa pyörittää vauhtipyörää vaan otetaan liuskamitasta liuska, missä on 25 tai 35 löysytetään katkojankärkien kiinnitysruuvia, työnnetään liuskamitta kärkien väliin ja kiristetään ruuvi, sen jälkeen vielä tarkistetaan, ku ruuvi on kireellä, eli uuestaan liuskamitta väliin, jos se mahtuu sinne, nii on ok. ja sitte vaan ajeleen! iskä tän taktiikan mulle opetti Hymy
Voisipa tuo joskus pirruillessaan kokeila.
Mutta yleensä teen vaan niin että pyöritän vauhtipyörää kunnes kärjet on auki.
sitten 0,35 liuske mitta väliin ja kiristys.
Kokeiles joskus, kohilleen tulee aina Hymy
Nohh, kuka tekee mitenkin....Nauru itse koen helpommaksi katsoa vaan suoraan liuskamitalla kärkien välistä.
Kertokaas, tartteeko syttyennakkoa muutettaessa irrottaa vauhtipyörää? Alottelija kun oon näissä säätöasioissa...
Muistaakseni ei. Taisi justiinsa ylettyä mg pohjalevyn kiinnitys ruuveihin.
Ei tartte.
Sivut: 1 2 3 4