Soliferia

Täysversio: sollen helppo/halpa pikku viritys
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3
Miten saisin mun trialiin pienellä "HELPOLLA" Laitolla tehoo/kiihtymistä lisää ku ois kiva saada se vähä liikahtaa ja kiertää kiitos jo etukäteen Nauru
Villaan et sitten tartu! mutta hommaa jostain madallettu kansi(et madalla omaa kanttasi koska hintatippuu 100e-0e) sekä vitosen rattaat osta mopedistilta. niilä menee jo sen 50+ km/H. sekä ilman putsari vaihtoon mutta ei power filtteriä,koska pyttyä on ikävä ajossa hoonata Razz sekä piikin pari isompi eturatas. Niin ja säätösuutin pitää olla. näillä vireillä menee teoriassa 60,mutta käytännössä joku 50-55km/H ja kiihtyy sekä vääntää.
niin tai jos pyttyäsi on joku joskus vuonna nakki ja muusi käynyt jyrsimässä niin katsot eei ole virtauksia vastustavia portaita syntynyt ja jos on niin siistit ne. ja vakioon saa kiekkoja hyvin paremmalla putsarilla säätösuuttimella ja otat imuhelmasta millin kaks pois. niin ja se laskettu kansi ja vitonen ja vielä katsot ettei pakoaukko ole yltäpäältä karstassa.
oon alottelija ja oon 12v ni en oikee tajuu voisko selittää vähä selvemmi
Kannattaa pyytää joku osaava paikalle ja laitella mopoa alkuun hänen kanssaan. Minäkin aloitin nämä mopojen laittelun sinun iässäsi isän, papan ja sedän avuin.
http://www.tmi-janikaasalainen.fi/saatos...p-506.html http://www.tmi-janikaasalainen.fi/piperc...-4032.html nuokun hommaat mutta voipi löytyä muualta halvemmalla. ei pahalla mutta epäilen että vitosen rattaitten asennus tuottaa liikaa tuskaa niin ei kannata laittaa. noihin viilaus juttuihin ei kannata lähteä kun tulee vaan pahaa jälkeä joten unohda viilaamiset. etsi sitten vaikka huutonetistä madallettu tomoksen kansi mutta myös tuntureitten puch kansi käy mutta pitää olla enemmän madallettu. Silloin kun kannen vaihtaa katoppas samalla kun mäntä on ylimmässä mahollisessa kohassa pytyssä että näkyykö imu aukosta mäntää. jos näkyy niin sitä männän imuaukon puolimmaista helmaa voi viilata sillä tavalla että sitä ei näy enään imu aukosta.
eli yhteen veto: osta säätösuutin,pipercros,sylinterinkansi tomos/puch(valmiiksi madallettu),sekä yks tai kaks piikkiä isompi eturatas. näillä vireillä menee suunnilla sen 55km/h ja kiihtyy eikä semmosta mäkeä löydy että ei solikka vaivatta nousis eli vääntää Cool
tulee maksamaan nuo pikkuvirit sen 30-50e,mutta kannattaa eikä mene alkuperäinen arvokas pilalle. Naughty
Sinuna tekisin niin kuin pasanen sanoi... Ettei käy sillei että huonolla tuurilla moposi tehot vain laskevat jos et tiedä mitä teet... Ja suosittelen lukemaan täältä soliferiasta erilaisia viritykseen liittyviä topicceja, niistä saa paljon hyvää tietoa..Hymy
joo en kyll ite ajatellukkaa ku noi on sillee harvinaisii mopoi ja jos sen pilaa ni sit on vähä kakka homma
Hyvä hyvä, nyt on pojalla oikea asenne!Hymy
Määki oon 12v Hymy mutta nyt asiaan elikkäs, mun solikka kulkee 65, virit on vähä viilattu pytty (edellinen omistaja viilannu), vähän porattu kaasari (edellinen omistaja suhertanu senki), välit on 12/35. ja säätösuutin.
nyt tuli probleema ku se ei lähe käyntii ja sikku koittaa työntää käyntii ni se lähtee mut sit se tukehtuu uimuri on putsattu suutin on putsattutulppa tarkistettu mkä helkkari siin voi olla
suutin liia iso??? onko säätösuutinta?? booooaaa:ko se sillee kohokammios voi olla jtn ??
koho katottu
pitää ehkä ostaa säätö suutin
Sytytys saattaa olla liian myöhäisellä tai liian iso suutin tai neulan pää on kulunut pyöreäksi?
Sivut: 1 2 3