Soliferia

Täysversio: lisäkampikammio
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2
Antsa kirjoitti:
solifer sm 86 kirjoitti:tuon lisäkampikammion avullahan pitäs vastata paremmin kaasuun Razz katos kun sinne jää pensoo jemmaan niin se ottaa sieltä sen äkimmin kun odottelee että bingi antaa löpöä.

Tämä teoria ei kyllä pidä paikkaansa Nauru. Lisäkampikammio on noissa 77-81 koneissa sen takia, koska uusi SM kulki liian kovaa uudella isoripaisella sylinterillä. Lisäkampikammion tarkotus oli siis vain vähentää tehoa.

Niin mutta solifer sm 86 tarkoitti varmaan sitä että viritetyssä koneessa jossa seokset virtaa erilailla olisi tehoa EHKÄ tullutNauru Mutta kyllä minäkin sitä mieltä olen että ei tuo tehoja ainakaan hirveästi tuoWink ja mielummin minä sen täytän virittämismielessä kun jätän sen siihen muka "tehoja tuomaan"...
Niin mutta solifer sm 86 tarkoitti varmaan sitä että viritetyssä koneessa jossa seokset virtaa erilailla olisi tehoa EHKÄ tullutNauru Mutta kyllä minäkin sitä mieltä olen että ei tuo tehoja ainakaan hirveästi tuoWink ja mielummin minä sen täytän virittämismielessä kun jätän sen siihen muka "tehoja tuomaan"... Juuri niin kuin tuossa Tiittasen 2t viritys kirjassa kerrotaankin. Eli solifer sm 86: Myyttisi on murrettu! Nauru
Ei jumalauta tämä Soliferia on sekaisinShocked Ensin tuota ekaa viestiä ei ollut täällä ja sitten ajattelin että laitan sen uudestaan niin sitten se ensimmäinen olikinRolling Eyes Tuohon tuli vaan kun yritin laittaa sitä että "olet jo vastannut viestiketjuun" tmsShocked
MopedRacer kirjoitti:Niin mutta solifer sm 86 tarkoitti varmaan sitä että viritetyssä koneessa jossa seokset virtaa erilailla olisi tehoa EHKÄ tullutNauru Mutta kyllä minäkin sitä mieltä olen että ei tuo tehoja ainakaan hirveästi tuoWink ja mielummin minä sen täytän virittämismielessä kun jätän sen siihen muka "tehoja tuomaan"... Juuri niin kuin tuossa Tiittasen 2t viritys kirjassa kerrotaankin. Eli solifer sm 86: Myyttisi on murrettu! Nauru

no perhana Smoke mutta se olikin semmoinen arvelu teoria Naughty mutta itelllä ei kyllä ole ongelmia soliferian kanssaNeutral
Nauru nyt soliferia toimii taas! Dance
Itselläni oli uutena SM 77a, josta tukin lisäkammion muttereilla ym. ja täytin sen kemiallisella metallilla. Tein näin myös parille kaverille. Helppo viritys , samalla,kun laittaa 5:tos rattaan ja/tai vaihtaa sen vaihteen "lukitustapin" .
Tekisi mieli väittää, että on. Koko mopo uudistui sitten seuraavalle vuodelle jossa lienee tullut se kampikammio uudistuskin.
Jäikö kenties lisäkammion luukku pois? Testaa ihmeessä miten mopo pyörii, vai höriikö öljyt koneeseen, kunnolla tuskin kuitenkaan toimii. Nauru
Eipä se kummonen homma ole käyttää kytkin koppaa raollaan, siitähän sen luukun taitaa saada paikoilleenkin.
Mistä toi tieto muuten on että kaikissa 77-81 koneissa lisäkampikammio olis?
Kun mulla tallissa 79 ja mopossani kiinni 80 eikä kummassakaan oo lisäkampikammiota.
ja noi on siis lohkon valuvuodet.
Solifer meidän mopedi kirjassa taisi olla että 77-81 on lisäkampikammio. Sitä en ossoo sannoo miksi kaikissa ei sitten ole.
Sivut: 1 2