Soliferia

Täysversio: Kisakampiakseli
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4
Vienkin ne koneistamolle työstettäväks..! Eipä tarvi tilata uusia laakereitakaan.. tänään tutkin tommosta yhtä pöytää mis on vanhoja stefoja ja laakereita koneremppojen jäljiltä.. siinä oli sitten 2 avaamatonta laakeripakettia ja kappas kappas nehän oli juuri ne 6203 C3 SKF laakerit Hymy
joonas- kirjoitti:Tilasin itse asiassa toissapäivänä sen Kisakampiakselin tuolta MPT:ltä ja sen hinta oli sillon 74e ja tänään se oli 46.6e sitten soitin sinne että joudunku maksaan sen 74e? niin ne sano että eiku joutuu maksaan siitä kampiakselista vaan sen 46.6e koska siinä oli tullu virhe sinne sivustolle ja sen oikee hinta on tuo 46.6e.. no hyvä homma jos on niin halpa! ja huomenna se tulee varmaan postiin Hymy ja jos se ei ole kisakampiakseli niin sillonhan sieltä pitää saada korvauksia? kun kerta sanotaan että on "kestävä racing kampura yms.."

Tuliko kampiakseli? ja mihin hintaan?Rolling Eyes
super1 kirjoitti:Masku-Mas: Sulla on L17 laakerit, paitsi jos kukaan ei ole vaihtanu konetta uudempaan.

Ei ole koskaan vaihdettu konetta, tiedän tuon Solikan historian hyvin.
Siis onko parempi olla nuo L17 -laakrut?
ite sain just konerempan päätökseen tuli laitettu uus kampura 12 mm tapilla , uudet tiivisteet,stefat,tulppa,uudet runkolaakerit (L17),mäntä+porautus
paitsi sylinteriä en oo saanu vielä porautuksesta
solifer kirjoitti:
joonas- kirjoitti:Tilasin itse asiassa toissapäivänä sen Kisakampiakselin tuolta MPT:ltä ja sen hinta oli sillon 74e ja tänään se oli 46.6e sitten soitin sinne että joudunku maksaan sen 74e? niin ne sano että eiku joutuu maksaan siitä kampiakselista vaan sen 46.6e koska siinä oli tullu virhe sinne sivustolle ja sen oikee hinta on tuo 46.6e.. no hyvä homma jos on niin halpa! ja huomenna se tulee varmaan postiin Hymy ja jos se ei ole kisakampiakseli niin sillonhan sieltä pitää saada korvauksia? kun kerta sanotaan että on "kestävä racing kampura yms.."

Tuliko kampiakseli? ja mihin hintaan?Rolling Eyes

Eipä tullu viellä kampura :s mutta luulisin että huomenna koska toimituspäivä oli 2-3 päivää
jos ne on nuin halpoja nin mä ostan vaik 2kpl
eihän ne mitää maksa
Kysyin kuukausi sitten ja sanoivat netissä olevan painovirheen,kyseessä on kiertokankisarja, ei kampiakseli.
Olisin ostanut jos olis ollut noin halpa.
solifer kirjoitti:Kysyin kuukausi sitten ja sanoivat netissä olevan painovirheen,kyseessä on kiertokankisarja, ei kampiakseli.
Olisin ostanut jos olis ollut noin halpa.

Mulle sanottiin nyt äskön kun soitin että "juu onse kampiakseli sarja joka on tulossa" mutta perkele! ei tullu vielläkään?!
solifer kirjoitti:Kysyin kuukausi sitten ja sanoivat netissä olevan painovirheen,kyseessä on kiertokankisarja, ei kampiakseli.
Olisin ostanut jos olis ollut noin halpa.

Ite kun moparilta tilasin joskus 04-kesällä niin hinta oli jtn 120¤ tienoilla. Ei se ihan noin paljon se hinta voi yhtäkkiä pudota. Nauru
Mä maksoin tosta kiskampiakselista vähän päällee 90¤ ku nakkilasta ostin Hymy On muuten hyvä liike Hymy
Masku-Mas kirjoitti:http://www.mpt.fi/index.php?productID=26265

Kannattaakohan tilata?

Tossa täytyy olla joku painovirhe, koska täydellinen kisakampura ei ole noin halpa. Pelkkä kietari voi olla kyllä ton hintanen...
joonas- onko sun kampura tai kiertari tullut jo? Tilasin yli viikko sitten eikä oo näkyny, ja äske ku soitin npm:n kuulus taustalta vaa v**tua ja p***elettä kun ettisivät pakettii...Hymy
Nettikaupassa luki että on kampiakseli, mutta tilausvarmistuksessa mikä tuli mailiin, luki että kiertokanki sarja...Ota noista sitten selvää.Confused
Tulis nyt edes kiertarikin...Rolling Eyes
jantsekki kirjoitti:joonas- onko sun kampura tai kiertari tullut jo? Tilasin yli viikko sitten eikä oo näkyny, ja äske ku soitin npm:n kuulus taustalta vaa v**tua ja p***elettä kun ettisivät pakettii...Hymy
Nettikaupassa luki että on kampiakseli, mutta tilausvarmistuksessa mikä tuli mailiin, luki että kiertokanki sarja...Ota noista sitten selvää.Confused
Tulis nyt edes kiertarikin...Rolling Eyes

Eipä ole vieläkään tullu vaikka on ooteltu ja 2 viikkoa PRKL!, ja jos se on kiertari niin minä lähetän sen takas koska ne sano mulle että "joo kampura on" ja sitku oiski kiertari niin voi helevetti soikoon! Tiiä sitten kuinka monta viikkoa vielä kestää että tulee postiin se tilaus...
No selvisihän lopulta...paketti ollut postissa odottamassa jo viikon verran, mutta saapumisilmoitusta ei oo tullu, koska olivat kirjottaneet nimen vähän väärin...
Ja yllätys yllätys, kiertokanki sarjahan sieltä vaan tuli...Mutta en kyllä rupea palauttelemaan, koska tota kumminkin tarviin, ja kisakampuroita ei enää mistään saa. Että näin. Smoke
Sivut: 1 2 3 4