juu vm 72nen multi-power... helvetin hyvä rattori +90hv tosivähän ajettu ja muutenkin ihan hiton hyvässä kunnossa... mutta sinne uppos
mites sinä nyt 90+ heppaa 165sesta saat
jokos olet kokeilu miten perkkins murahtaa rypemisen jälkeen?
siitä vaan saa kun on multi-power ja tässähän on jo ilman sitä 75 vai 80hv. ja mullikka tuo n15hv. Tänään saatiin raktori kuivalle maalle ja kiireesti talliin... seittämän tuntia sitä sieltä ylös pilkittiin kahdella vinssillä ja raktorilla. nyt antaa muutaman viikon kuivaa tallissa ja sitten pistetään persikka (lue: perkkins) tulille ja aurataan rata loppuun
muutama kuva...
tais jäähä pari haukea kaasariin ja ahven pakoputkeen prkl
MopedRacer kirjoitti:muutama kuva...
tais jäähä pari haukea kaasariin ja ahven pakoputkeen prkl
Kaasaria fergusta saa kyllä hyvän tovin etsiä
mutta no ne tehot riippuu mittaus tavasta. tappiinha tuo ei vaekuta siis multipoweri?
Näköjään liejupohja. Muutenha verkun olisi ajanut pois
Se on sitä motorsporttia.
eikös tämä kaasaripeli ole?? minusta on... ja tosiaankin liejupohja, vittu kun yhessä kohassa tämä uppostuonne liejuun niin syvälle että liejua oli yli konepellin... meinas perkele kaatua siinävaiheessa..
[
attachment=672] [
attachment=673]
Heh heh kaasari diesel raktorissa
mutta syöttö pumppuhan näissä kiisseliä antaa
Hullu kun tolla jäällä raktorilla ajelet
ite en mee majurilla kun vasta puolen metrin jäälle
Saatan muistaa väärin, mutta "harmaa" verku taisi olla bensakoneella. 100-sarjalaiset on jo niin hi-teck vehkeitä, että ne toimii löpöllä.
Mutta laita puhdistusrojektista kuvia.
o harmaa ferku oli bens myöhemmin diesel
sitä se mopedracer muisteli.
solifer sm 86 kirjoitti:o harmaa ferku oli bens myöhemmin diesel sitä se mopedracer muisteli.
mikäs muuten sen harmaan ferku sonnin malli on? eli siis nro?
eip oo hjarmaala fergulla muuta kun malli joka on teA-20 eli periaatteessa 20.