Soliferia

Täysversio: 110cc Kone
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4
Rolling Eyes
Dance
mie tarjoan saunan ja illan viinat ku joku tuo tänne itäsuomeen soliferin jossa vakioputki ... ja ajaa mun auton mittarin mukaan 100km/h....

se on poliisin toimesta tarkastettu paikkaansa pitäväksi Big grin
mun solikka kulkee 120 ku vaihdoin stongan Nauru
joo niin varmaan ei voi kulkee noin kovaa 110 maksimi! itellä kulkee 150 ku laitoin kiini säätösuuttimen ja 13-38 välit.
Mitkä on kisa ilmat????? Normaalia korkeemmat paineet että rullaa paremmin???
eiku renkaat on täytetty kompuralla jossa on kisa teippiä. eli sitä musta valko ruutu teippiä.
solifer sm 86 kirjoitti:eiku renkaat on täytetty kompuralla jossa on kisa teippiä. eli sitä musta valko ruutu teippiä.

Sittehän se kulkee ainaskii 200km/h XD
solikka9966 kirjoitti:viritys. helppoa. ensinnäki laksea sylinteriä ja kantta pikkusen. jotta tiivisteet väliin jolloin laskee noin 2 milliä. tillotson kaasariksi ja säädetään seosta niin että johan ottaa kierroksia. jolloin voidaa ratastus muuttaa hyväksi niin kulukoo 105 km/h eikä tartte edes teharia

joo-o Rolling Eyes kannattaa laittaa kampikammionkattovalonkatkaisimeen karvanopat niin kulukee ainakin 106km/h ja pakoputkenpaukkulaakerinpaineensäädöt ratkaisee kaiken virittämisessä Naughty
sopivilla väleillä varmaan tarkoitetaan 19-28, Moposi teoreettinen huippunopeus 19/28 -välityksillä on 106.875 km/h.
no mä aion laittaa pv n koneen soliferiin niin jos jollai on kokemusta kiinnityksistä nii nii voi auttaa Nauru
Kysy nimimerkki leivänpaahtimelta sillä on solikassa pv n kone
Miksi ihmeessä PV:n koneen? Halvempaa ja helpompaa ostaa vain joku viripytty suoraan Tomokseen? Omat kokemukseni viritetyistä PV:n koneista on ettei niitä tahdo saada millään toimimaan ja noista Tomokseen menevistä pytyistä saa yhtä paljon tehoakin irti. Turhaa työtä sanon minä...
siks ku ei oo ku 1 tomos mutta 2 runkoa
Sivut: 1 2 3 4