niin mistä sellaisia löytyy vai joutuuko alkuperäistä pyttyä sitten porauttamaan esim. 60cc?
mie oon vielä vähän hakoteillä näiden solikoiden suhteen mutta hiljaa hyvä tulee
eli laittakaa linkkejä niiltä sivuilta jos löytyy ja ilmoitelkaa muutenkin
no tunturin 75cc pytty sopii solikkaan kuin valettu niitä saa esim sivulta
www.moposport.fi
mutta jos hankkii tuon puchin 75cc pytyn niin eikös sillon pidä vaihtaa soliferin oma kampiakseli kisamalliin? mistä noita kisamallin kampiakseleita saa? ja mitäs muuta siihen pitää vielä vaihtaa? (no mäntä, tiivisteet ja joitakin laakereita tietysti) en ole oikein perehtnyt asiaan tuon tarkemmin
ja ja vielä onko olemassa soliferin tehoputkiksi muitakin vaihtoehtoja kuin se maassa laahava muffleri ja luhaon tehari?
on muitkin tehoputkii esim. noit yleismallei
joo jotakinhan mie oon noista yleismallin putkista kuullu.. mutta ovatko ne ostamisen arvosii?
Onks kellään kokemuksii näistä pytyist jotka löytyy:
www.50cc.nl tuotenumerolla 21143 ja kannesta joka on 21205?
Katoin vaan et olisko noi paremmat ku se solikan vakio pytty?
Entä sopiiko 50cc Airsal solleen ilman turhaa vääntöö?
95 %:n todennäköisyydellä sopii, 5 %:n todennäköisyydellä joudut alkaa vääntämään.
Dodiin. Tuli postis toi tccd 50cc, korkeapainekannella
Sylinteri on itseasiassa pienempi kuin luulinkaa mikä on itseasiassa helvetin hyvä asia. Lohkot täytyy avartaa. Sylinterin helma on juuri veemäiset parimilliä liian leveä. Huuhtelut ovat kanssa hyvän oloiset. No aika näyttää. Kyllä se kesän loppuun mennessä kiinni jo on
onko kellään kokemusta tosta puchin 75cc sylinteristä, ja miten se käy solikkaan ja kestääkö alakerta miten jos tunkasen johon omaa solikkaan tommosen 75cc sylinterrin
Mitäköhän Puchin pyttyä meinaat?
ihan metrakitin 75 kuutioine sylinteri
tai joku metrakit sylinterisarja,tunturi puch 75cc...
Lohkoja vaan avartamaan, kiertokanki vaihtoon(12mm tapilla). Sylinteri menee helposti paikalleen,mutta kannenpulttien reiät pitää suurentaa 8mm kokoon sylinterikannessa,näin mulla.