09.06.2009, 19:29
09.06.2009, 21:13
Jos ulkomaalaista sivua tarkoitat,on kyseessä luultavasti http://www.puchshop.de/catalog/index.php?cPath=29_47 tai 50cc.nl
09.06.2009, 22:28
nuo tiedänkin jo mutta joku paikka oli vielä noitten lisäks mut en vaa läydä sitä
09.06.2009, 22:34
10.06.2009, 0:40
juuri tämä, kiitän
10.06.2009, 23:14
kertokaapas vielä se että saako solikkaan 50cc läppiksiä?
11.06.2009, 9:45
Ainakin athenan 50cc saa myös läppäpyttynä.
E: Yritin laittaa suoraa linkkiä,mutta ei toiminut.Jokatapauksessa kyseinen sylinterisarja löytyy http://www.puchshop.de/catalog/index.php?cPath=29_47 nimellä " Athena 50ccm (38mm) MEMBRAN "
E: Yritin laittaa suoraa linkkiä,mutta ei toiminut.Jokatapauksessa kyseinen sylinterisarja löytyy http://www.puchshop.de/catalog/index.php?cPath=29_47 nimellä " Athena 50ccm (38mm) MEMBRAN "
11.06.2009, 22:31
kiitän, hinta on vaa aika suolanen, ei kukaan tiedä vähän halvempaa?
12.06.2009, 15:56
Niin ja vielä postarit tuohon päälle. Olisikohan noita läppiksiä tosiaan halvempia?
12.06.2009, 23:56
Pikaisella googletuksella ei löydy kuin polinia ja athenaa.Polini on vain tuplasti kalliimpi.
Eikä tuo athena loppupeleissä kallis ole,jos hintaa vertaa vaikka kotosuomesta saataviin metroihin.
Eikä tuo athena loppupeleissä kallis ole,jos hintaa vertaa vaikka kotosuomesta saataviin metroihin.
13.06.2009, 1:09
nii, no pitää sit kait vaa säästää tai tehä vanhanaikaiset ja ehtiä joku pytty ja näyttää viilaa
13.06.2009, 13:26
Kertokaapas vähätietoiselle, että mitäs se läppäpytty oikein tarkoittaa, ja mitä plussaa sellaisessa on? Ihan vain kiinnostuksesta ja oppimisenhalusta kyselen :P
13.06.2009, 13:36
Imukanavassa on läppärunko,jossa ovat myöskin läpät.
Ainakin mitä itse on tullut kokeiltua läppä-, ja mäntäohjattua pyttyä,ero on huomattava.
Läppäpytyssä oli huomattavasti enemmän vääntöä,ja läppiä vaihtamalla saadaan yläkierroksille enemmän eloa (vaikka ne niin paljonpuhutut Hiilariläpät).
Läpät vaikuttavat myöskin 2-tahtisissa vehkeissä bensan kulkuun,josta itsellänikään ei ole näköjään tarpeeksi tietoa
Ainakin mitä itse on tullut kokeiltua läppä-, ja mäntäohjattua pyttyä,ero on huomattava.
Läppäpytyssä oli huomattavasti enemmän vääntöä,ja läppiä vaihtamalla saadaan yläkierroksille enemmän eloa (vaikka ne niin paljonpuhutut Hiilariläpät).
Läpät vaikuttavat myöskin 2-tahtisissa vehkeissä bensan kulkuun,josta itsellänikään ei ole näköjään tarpeeksi tietoa
13.06.2009, 14:15
Läpät estävät bensiini-ilmaseoksen virtaamisen takaisin kaasuttimeen.
13.06.2009, 21:37
Jaajaa, nyt tiedän minäkin taas hitusen enemmän! 
Ajattelin vaan että olen nähny tuollasen läppärungon yhdessä solifer 10:ssä, mutta siinä oli kylläkin ihan normi expressin sylkkä, tai ainakin se siltä näytti, lukuunottamatta että imu-aukko oli neliskanttinen. Tiedä sitten jos se on tarkoitus olla.
Ajattelin vaan että olen nähny tuollasen läppärungon yhdessä solifer 10:ssä, mutta siinä oli kylläkin ihan normi expressin sylkkä, tai ainakin se siltä näytti, lukuunottamatta että imu-aukko oli neliskanttinen. Tiedä sitten jos se on tarkoitus olla.