Soliferia

Täysversio: Säätösuutin vakioon
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4
Olisiko säätösuuttimesta mitään hyötyä(järkeä)laittaa vakioon solikkaan?
Laittakaa mielipiteitänne.
Siinä mielessä, että voi tarvittaessa säätää aina seoksen kohilleen.
mulla on vm.83 ts:ssä säätösuutin ja sille boheemille laitteelle se on elin ehto.
mulla on läskitankissa säätö suutin. kyllä se siinä mielessä on hyvä että ei tarvii ostaa kymmentä eri suutinta löytääkseen sopivan seoksen Nauru
Se ei vissii tuo tehoihin mitään muutosta?
no sen verran että löysällä veto paranee mutta huippunopeus laskee

kireällä päinvastoin mutta kireällä se sammuu herkästi Nauru
Kun sitä säätää aika pienelle se saa lisää kierroksia ja voi kulkea jopa ~5km/h enemmän, mutta siinä on taas se riski että pata leikkaa kiinni. :/
Kyllä säätösuutin on sen verran hyödyllinen kapistus, että se kannattaa heti ensitöikseen hankkia, jos sitä ei Sollusta jo ennestään löydy. On yksinkertaisesti vain niin paljon helpompaa kumartua säätämään suutinta sen sijaan, että pysähtyisi aina vaihtamaan koko roskan.

Jos vain mahdollista, niin kannattaa hankkia sellainen vivulla varustettu malli. Sellaisesta nimittäin näkee heti yhdellä silmäyksellä missä asennossa suutin on.
minulla on juuri sellainen Wink
en tiiä.. onko muilla toiminu säätösuutin vakio solikassa? itellä oli vissin joku "virheellinen" säätösuutin jonka tilasin emc:ltä ..vaikka pyöritin suuttimen kiinni se sai bensaa aivan mielettömästi sen jälkeenkin, lähetin takas ja tein valituksen ja sain sen suuttimen+postikulujen hinnan tilille..
http://www.mopo-osa.com/kauppa/product_i...ts_id=1206

Meneekö tuo myös automaatin kaasariin (encarwi s85/12)?
joonas- kirjoitti:en tiiä.. onko muilla toiminu säätösuutin vakio solikassa? itellä oli vissin joku "virheellinen" säätösuutin jonka tilasin emc:ltä ..vaikka pyöritin suuttimen kiinni se sai bensaa aivan mielettömästi sen jälkeenkin, lähetin takas ja tein valituksen ja sain sen suuttimen+postikulujen hinnan tilille..

Minullakin Emc:n säätösuutin toimi juuri noin kuin kerroit. Vakiosuuttimella toimii kuitenkin hyvin.
kannattaa tilata scatterilta, mopo-osa.comista tai jani kaasalaiselta.

siinä lukee että säätösuutin bingiin tai jotain vastaavaa eikä ole kallis.
Sivut: 1 2 3 4