Soliferia

Täysversio: uusi mopokortti laki
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3
Sitten pitäis tulla erikseen katsastus tuohon 60km/h luokkaan vanhemmille mopoille. Katsastusmies tarkisaisi onko jarrut yms. tyypitetty ko. nopeuksiin. Sitten alkaa ainakin solikoissa tulla muutosprosentit vastaan, jos ruvetaan keuloja ja vanteita vaihtamaan...
itelläkin meni m ja t kortit ekalla läpi ja oon samaa mieltä jantsekin kanssa että kortti saisi vaikeutua. joskus kaverin kanssa mietittiin että mikä olisi sopivin nopeus näille mopoille niin päätyttiin siihen 60 kmh Rolling Eyessolikkaanhan saa esim asennettua tigrun levy keulan että heilahtaa itellä on sellanen kiinni tomaatti exportissa
oon kuullu että vuonna 2009 tulee mopokorttiin ajokoe ja se kuulema maksaa jotain 400¤
soturi kirjoitti:oon kuullu että vuonna 2009 tulee mopokorttiin ajokoe ja se kuulema maksaa jotain 400¤

mistä kuulit vai onko joku huhu puhe?
kaverit kerto se ajokoe tulee varmasti mutta tosta hinnasta en oo varma lisätietoa löytyy varmaan ake sivuilta
no onneks löytyy vehettä millä opetella mopolla ajamista.
millo muute saat kortin
1v ja 3kk.
entä ite?
mopomies kirjoitti:1v ja 3kk.
entä ite?

3 kuukauden päästäNauru
joo meillä on vaan n. 1 vuos ikä eroo kun sä oot syntyny ihan vuoden lopussa ja mä oon syntyny ihan vuoden alussa!
mopomies kirjoitti:joo meillä on vaan n. 1 vuos ikä eroo kun sä oot syntyny ihan vuoden lopussa ja mä oon syntyny ihan vuoden alussa!

niinpäNauru
Onhan tuo muuten ihan järkevä idea mutta rahaa ei kyllä irtoo nuin paljooEvil or Very MadEvil or Very MadEvil or Very Mad
Ei siis vielä varmaa tietoo tuleeko se laki nyt vai millon, sehä on selvä et tulee 5 vuoden sisäänConfused
tunskamies kirjoitti:Onhan tuo muuten ihan järkevä idea mutta rahaa ei kyllä irtoo nuin paljooEvil or Very MadEvil or Very MadEvil or Very Mad
Ei siis vielä varmaa tietoo tuleeko se laki nyt vai millon, sehä on selvä et tulee 5 vuoden sisäänConfused

Jos se kortti tulee noin paljon maksamaan niin ajan sitten ilman korttiaTwisted Evil
Onneks on kortti jo Nauru Mutta kyllä siihe tarvis ajokokeen. Ja autoilijoittenki tarvis ajaa ekat ajotunnit mopolla! Tapaa meinaa sellasia mulkkuja tuola liikenteessä että HUHHUH! Evil or Very Mad
Sivut: 1 2 3