Soliferia
Saako rivitalossa asuva harrastaa mitään? - Tulostettava versio

+- Soliferia (http://localhost:8080/keskustelu)
+-- Huone: Muut (http://localhost:8080/keskustelu/forum-10.html)
+--- Huone: Yleinen räpeltäminen (http://localhost:8080/keskustelu/forum-6.html)
+--- Keskustelu: Saako rivitalossa asuva harrastaa mitään? (/thread-921.html)

Sivut: 1 2 3


RE: Saako rivitalossa asuva harrastaa mitään? - PioneerVolvo - 06.12.2008

Siis meitä on tässä kerhossa ainakin 3 samalta pikkupaikkakunnalta? Ja yks käy sillointällöin täällä? Sehän on liki 1% kerhon jäsenistöstä. Vai onko enemmänkin?


RE: Saako rivitalossa asuva harrastaa mitään? - Baansku - 06.12.2008

PioneerVolvo kirjoitti:Siis meitä on tässä kerhossa ainakin 3 samalta pikkupaikkakunnalta? Ja yks käy sillointällöin täällä? Sehän on liki 1% kerhon jäsenistöstä. Vai onko enemmänkin?

No emmää oo käyny sielä pitkään ku kaveriki muutti sieltä jokunen aika sitte Confused


RE: Saako rivitalossa asuva harrastaa mitään? - mandariini - 06.12.2008

No onpa kyllä mennä mallille tuo ihmisten valittelu...Onneksi itellä ei ole tuollaisia naapureita...Omat mopothan makaavat tällä hetkelläkin naapurin tallissa ja eivät oo valittanut yhtään mitään...


RE: Saako rivitalossa asuva harrastaa mitään? - Sysi - 06.12.2008

Alkais olla porukaa suomalaiseen klassiseen oikeudenkäyntiin. Kerrotaan syyllinen ja loppuosa on sensuroitu sakinhivutukseksi. Jos olet sairaseläkkeellä niin sullahan on aikaa kytätä naapureita. Kakaramaista jopa, mutta omilla aseillaan vihollinen piestään. Poliisitkin yleensä tietävät tällaiset tyypit, ja käyvät vain ilmoittajan mieliksi näyttäytymässä. Jos et tosiaan mitää laitonta oo tehny, niin mee juttelemaan poliiseille ja syytä naapureita vaikka loukkauksesta tai jostain.


RE: Saako rivitalossa asuva harrastaa mitään? - Baansku - 06.12.2008

Pioneerivolvo tietää varmasti lähdehakan? minä asun siellä ja yks toinen mopo harrastaja. Sit siellä asuu vielä yks kyttääjä mummo joka on soitellu monet kerrat poliisille rällääjistä. Joskus ollaan pilailtu et heitelty lumipalloja sen seinään, mutta ei oo näköjää huomannu. Taitanu sen mummon aistit kadota ku ei kuule mun mopon ääntä vaikka pitää semmosta ääntä että varmasti jokanen kuulee n. 1km säteellä Nauru


RE: Saako rivitalossa asuva harrastaa mitään? - PioneerVolvo - 07.12.2008

Sysi kirjoitti:Alkais olla porukaa suomalaiseen klassiseen oikeudenkäyntiin. Kerrotaan syyllinen ja loppuosa on sensuroitu sakinhivutukseksi. Jos olet sairaseläkkeellä niin sullahan on aikaa kytätä naapureita. Kakaramaista jopa, mutta omilla aseillaan vihollinen piestään. Poliisitkin yleensä tietävät tällaiset tyypit, ja käyvät vain ilmoittajan mieliksi näyttäytymässä. Jos et tosiaan mitää laitonta oo tehny, niin mee juttelemaan poliiseille ja syytä naapureita vaikka loukkauksesta tai jostain.

En haluais alentua kyttäämään ketään kun se ei kuulu luontaisiin taipumuksiini. Onneksi minulla on ihan ok välit poliiseihin kun en aiheuta mitään harmeja tmv, aikoinaan poliisien kans vitsailtiin että minä olen liikennekäyttäytymistä parantava tekijä (mulla oli poliisityyliin maalattu volvo, poliisi-tekstin tilalla vaan pioneer-teksti). Autoni säikäytti monia tien päällä muistuttaen että seuraava poliisiauton näköinen auto saattaa suurella todennäköisyydellä olla aito. Moni muukaan autoni ei aina ollut ihmisten mielestä ns hyväksyttävän näköinen mutta koskaan ei paikallisten sheriffien kans ole ollut ongelmia. Muualla kyllä minut on usein vilkkuvalojen kans pysäytetty mutta koskaan ei ole löytynyt sakotettavaa ja minuthan on pysäytetty varmaan liki sata kertaa...


RE: Saako rivitalossa asuva harrastaa mitään? - PioneerVolvo - 07.12.2008

Baansku kirjoitti:Pioneerivolvo tietää varmasti lähdehakan? minä asun siellä ja yks toinen mopo harrastaja. Sit siellä asuu vielä yks kyttääjä mummo joka on soitellu monet kerrat poliisille rällääjistä. Joskus ollaan pilailtu et heitelty lumipalloja sen seinään, mutta ei oo näköjää huomannu. Taitanu sen mummon aistit kadota ku ei kuule mun mopon ääntä vaikka pitää semmosta ääntä että varmasti jokanen kuulee n. 1km säteellä Nauru

Toki Lähdehaka on tuttu, olen aikoinaan asunutkin siellä. Pari hyvää ystävääni asuu siellä nykyään, käyn usein Lähdehaan puolella. Täytyypä enskesänä ajella siellä katuja ja katsoa soittaako mummo poliisit mun perään. Ois sekin näky kun poliisit pysäyttää isoisän joka ajaa vakiomopolla Nauru Voi poliiseillakin olla pokassa pitelemistä.


RE: Saako rivitalossa asuva harrastaa mitään? - _zheigginen_ - 07.12.2008

PioneerVolvo kirjoitti:
Baansku kirjoitti:Pioneerivolvo tietää varmasti lähdehakan? minä asun siellä ja yks toinen mopo harrastaja. Sit siellä asuu vielä yks kyttääjä mummo joka on soitellu monet kerrat poliisille rällääjistä. Joskus ollaan pilailtu et heitelty lumipalloja sen seinään, mutta ei oo näköjää huomannu. Taitanu sen mummon aistit kadota ku ei kuule mun mopon ääntä vaikka pitää semmosta ääntä että varmasti jokanen kuulee n. 1km säteellä Nauru

Toki Lähdehaka on tuttu, olen aikoinaan asunutkin siellä. Pari hyvää ystävääni asuu siellä nykyään, käyn usein Lähdehaan puolella. Täytyypä enskesänä ajella siellä katuja ja katsoa soittaako mummo poliisit mun perään. Ois sekin näky kun poliisit pysäyttää isoisän joka ajaa vakiomopolla Nauru Voi poliiseillakin olla pokassa pitelemistä.
ääh ne mitää jaksaa lähteä kahtohan, varsinki jos ihte viisteensaari päivystämässä Nauru