Soliferia
Saako rivitalossa asuva harrastaa mitään? - Tulostettava versio

+- Soliferia (http://localhost:8080/keskustelu)
+-- Huone: Muut (http://localhost:8080/keskustelu/forum-10.html)
+--- Huone: Yleinen räpeltäminen (http://localhost:8080/keskustelu/forum-6.html)
+--- Keskustelu: Saako rivitalossa asuva harrastaa mitään? (/thread-921.html)

Sivut: 1 2 3


RE: Saako rivitalossa asuva harrastaa mitään? - Solvieter - 05.12.2008

Tuosta hommasta on jo järki kaukana. Pitäisi kyllä mennä naapuria jututtamaan henkilökohtaisesti ja kysyä, että mikä ihme niillä on tätä harrastusta vastaan.
Itsekin asun rivitalossa ja kertaakaan eivät naapurit ole tulleet valittamaan, vaikka etupihalla on ollut ja tulee olemaan säilytyksessä (autotallista tila loppu) mopo ja pari moottoripyörää, sekä tullut remontoitua niitä. Enemmänkin ovat tulleet antamaan vinkkejä korjailun suhteen.


RE: Saako rivitalossa asuva harrastaa mitään? - holken - 05.12.2008

yks kerta on tullu polisi tälle seudulle valituksen taki kun pikku serkut ja veli ajo ite tehdyl apina häkkil kelkan motori ja selast ja täll meil päin voi harasta vaikka mitä talvel ajetta jäällä jos on tarpeks jäätä ajettan mönkärill ja selast.On se harmi kun tolasi ihmisi kin on suomessa


RE: Saako rivitalossa asuva harrastaa mitään? - PioneerVolvo - 05.12.2008

En tajua mikä tässä oikein mättää. Olen kaikille ystävällinen ja avulias, olen auttanut useaa naapuria autonkorjauksissa ym asioissa, en ryyppää enkä pidä kotibileitä, yritän olla aiheuttamatta kenellekään häiriötä ja tällaista tulee palkkioksi. Tiedän monia joilla vuokrarästejä, aiheuttavat häiriötä ym eikä sellasille ole tullut häätövaroituksia. Enää en ole kenellekään ystävällinen enkä auta missään asiassa kun en tiedä kuka naapuri on kyylä ja valittaja. Kumpa saisin sen selville niin alkaisin itse kyylätä sen tekemisiä ja valittaisin heti jos tekee mitään yhtään väärin. Sen kun saisi savustettua täältä pois niin ehkä sitten uskaltaisi jopa pitää mopoa/mopoja pihalla ilman häätöuhkauksia. Tosin aika naurettavia syytöksiä nuo ovat, jos tollasilla perusteilla häätö tulee niin vien asian oikeuteen.


RE: Saako rivitalossa asuva harrastaa mitään? - tunskamies - 05.12.2008

Siis eihän tuossa oo mitää järkee... Täysiä kusipäitä naapurit. Minulle on ihan sama onko naapurissa piha ku kaatopaikka tai talo täynnä huumediilereitä. Poliiseilla vois olla jotai muuta tekemistä... Jos poliisit tulee pihaan nii mene kysymään nilltä et etittekö jotain pankkirosvoja?. Jos täällä ois vielä villin lännen lait nii tulisin ihan mielellään tekemään niistä matojen muonaa.


RE: Saako rivitalossa asuva harrastaa mitään? - soturi - 05.12.2008

no eipä tuo haittaa vaikka "narisetkin" asumis asioista kyllä muakin ärsyttäs jos ei omalla pihalla sais tehä mitään


RE: Saako rivitalossa asuva harrastaa mitään? - mopomies - 05.12.2008

ai onko mopoharrastus "laissa kielletty" jos asuu rivitalossa?
käyppä vähä kyselemässä niiltä naapureiltas syitä miksi ei sais harrastaa tai mitä haittaa niille siitä on!


RE: Saako rivitalossa asuva harrastaa mitään? - MaalaisJuntti - 05.12.2008

On kyllä todella törkeetä tuommonenEvil or Very MadEvil or Very Madsiis eihän sillä ole mitään väliä mitä naapuri harrastaa ellei se sitten häiritse. Ja jos jotakuta häiritsee se että on mopoja ja ym. moottoriajoneuvoja pihalla tilanpuutteen takia, niin omapahan on vikansa...ei mitään laillista perustetta valitukseen pitäis olla...


RE: Saako rivitalossa asuva harrastaa mitään? - solifer sm80 - 05.12.2008

PioneerVolvo kirjoitti:
solifer sm80 kirjoitti:Jos on rahaa niin kannattaa aina ostaa omakotitalo.

Valitettavasti minulla ei ole mahdollisuutta siihen. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä pahan sydänvian takia ja työkyvyttömyyseläkkeeni "suuruus" on 14,04¤/kk! Ymmärrettävästi en taida saada pankista lainaa... Enkä ottaisi vaikka saisinkin kun en halua jättää vaimon ja lapsen niskoille velkataakkaa kun minä saatan kuolla hetkenä minä tahansa. Lääkärit ihmettelevät että kuinka olen vielä ylipäätänsä enää elossa. Haluaisin vaan yrittää nauttia elämästä ja viettää yhteistä aikaa pojan kanssa esim juuri mopoharrastuksen parissa vielä kun se on mahdollista mutta se ei näköjään jollekin naapurille sovi.

Jos sun työkyvyttömyyseläkkeesion 14,04¤/kk voi perkele eihän tolla voi edes ostaa kuin 7litraa maitoa ja pari pakettia leipääNeutral


RE: Saako rivitalossa asuva harrastaa mitään? - PioneerVolvo - 05.12.2008

Saan kyllä lisäksi kansaneläkkeen perusosan mutta ei sekään ole mikään kovin suuri, minä saan eläkettä samanverran kuin peruspäivärahalla oleva työtön. Ei sillä julmetusti ostella kaikkea kivaa kun pitää 3 henkinen perhe elättää. Sydänlääkkeetkin ovat kalliita. Perheen tulot jäävät jatkuvasti alle minimitoimeentulorajan. Ehkä siksi jotakin kyrsii kun silti olen pystynyt hankkia itselleni jotain harrastetta ja ajankulua. Kateus on loppumaton luonnonvara.

Talven ajan mun mopot ovat poissa ja luultavasti saan olla senaikaa rauhassa. Saa nähdä miten käy keväällä kun mopoja ilmestyy takaisin pihaan...


RE: Saako rivitalossa asuva harrastaa mitään? - jonez - 05.12.2008

On kyllä aika tyhmää valittaa toisten asioista eikä saisi mopoja olla.. Itse asustelen samalla paikkakunnalla kuin sinä ja asun vielä maaseudulla ja yksi naapuri on vihasena ku ajelen crossilla ja mopoilla tiellä.. Hankkisivat naapurit oman elämän!


RE: Saako rivitalossa asuva harrastaa mitään? - PioneerVolvo - 05.12.2008

jonez kirjoitti:Huolehtisivat naapurit omista asioistaan, sillä on kyllä aika tyhmää valittaa toisten asioista eikä saisi mopoja olla.. Itse asustelen samalla paikkakunnalla kuin sinä ja asun vielä maaseudulla ja yksi naapuri on vihasena ku ajelen crossilla ja mopoilla tiellä ja pelolla. Hankkisivat naapurit oman elämän!

Katsos ihmettä, en tiennyt että täällä on muitakin samalta paikkakunnalta Nauru No sitten tiedätkin että täälläpäin jotkut voivat olla melko tiukkapipoja. Mistä muuten tunnistit minut? Ans ku mää arvaan; mun auto näkyy yhdessä mopokuvassa?!

Joidenkin ihmisten oma elämä on senverran sisällötöntä että pitää sekaantua muiden tekemisiin, oli sitten syytä tai ei. En väitä että olisin täysin viaton mutta en minä kuitenkaan lakia ole rikkonut mopoja harrastaessani.

Perustetaanko paikallinen mopokerho? Mulla olis nimi ja logokin valmiina, saatais lisää vihaa niskoillemme. MC Konstan perintö, logona sontaläjään isketty viulu Twisted Evil Perustamisen jälkeen pitäiskin mopojen olla huippuunsa viritettyjä että päästäis lynkkausporukkaa karkuun...


RE: Saako rivitalossa asuva harrastaa mitään? - jonez - 05.12.2008

Joo auton olen huomannut .. On tällä paikkakunnalla sivukylillä pari muutakin mopo-harrastajaa mitä ite tiedän, voi olla enemmänkin. [Ei sitä vihamiehiä lisää vihti ottaa ku ei tarvis olla yhtään]


RE: Saako rivitalossa asuva harrastaa mitään? - Baansku - 05.12.2008

Pioneerivolvo asut muuten mun kaverin entisen talon lähistöllä.. muutaman vuoden oon käyny siel. kertaakaa minusta en oo nähny sun volvoo ni millon muutit tuonne?


RE: Saako rivitalossa asuva harrastaa mitään? - PioneerVolvo - 06.12.2008

Baansku kirjoitti:Pioneerivolvo asut muuten mun kaverin entisen talon lähistöllä.. muutaman vuoden oon käyny siel. kertaakaa minusta en oo nähny sun volvoo ni millon muutit tuonne?

Tässä rivitalossa oon nyt asunu reilut 5 vuotta, tässä kunnassa yli 10 vuotta. Toi volvo on mulla ollut vasta reilun vuoden, ennen sitä oli luupää-nissani, farmari-Buick, Audi 100 ym ym ym.


RE: Saako rivitalossa asuva harrastaa mitään? - _zheigginen_ - 06.12.2008

kaustisella sitä itekki asustellaan Nauru ja vollen oon nähny muutaman kerran